Godnatt!
Godnatt alla nattsuddare.
Det blev en dålig start på mitt "nattsudderi". Ska gå ut en sväng med Alfons och sedan väntar sängen för mig.
Ha det gôtt alliop!
Men Kerstin! Det där var inget bra första intryck på den här sajten, aja baja. ;) Men sov så gott och hälsa Alfons (eller var det Alex?). ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
natt natt agent 007 hehe

Inatt kommer jag att spöka en del här inne….
Stefan - Modellbyggare

bhu

Nu är det midnatt……hehe
Stefan - Modellbyggare
Fy tusan.. tror jag ska sova me nu faktist.. är super trött! De tar visst på krafterna att ha en ny i familjen! Och inte är kissen tyst en minut heller.. pust!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Sova vad är det….är det nått man kan äta 
Du Alex var inte det ord man inte fick använda här inne?

Nä, nu blir det snart mat, sängen får vänta några timmar…
Stefan - Modellbyggare
Ska också äta något nu

Men grabbar, inte bra att äta mitt i natten ju :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#10 Jo, det är gott!
Sedan är väl frågan om vad man stoppar i sig. Frukost äter jag innan jag går och lägger mig, så vaknar man inte för tidigt av en kurrande mage.
Stefan - Modellbyggare
#11 Är det såå man ska göra alltså? Kanske funkar bättre för mig, brukar ha svårt att äta direkt på morgonen. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#11: Haha, ja så kan man också göra :-)
#12: Jag har också svårt att äta direkt när jag vaknar. Behöver vara igång några timmar först liksom.
Audiatur et altera pars
Jamen sådär gör jag med.. äter frukost på natten alltså. De är faktist rätt bra.. för nu är jag ju hungrig då också.. och så kan man sova länge:P

#14: Var ju visserligen också ett sätt att se på det. Kanske ska testa :-)
Audiatur et altera pars
:-) frukost på natten har testats några gånger, det gick bra ;-)
#14 hih, Lisette, om jag och maken vaknar tidigt en natt (o inte ska jobba dagen därpå) kan vi sätta igång med ett skovmål mitt i natten.
Inte sunt på något sätt, men vad gott!!

*ASG* man kan väl inte käka frukost mitt inatten era tokar, men varför blir jag inte förvånad när det gäller er två 
Jodå, man kan även mumsa i sig lite jansons frestelse om andan faller på!

Åhhh vad gott…din lilla fresterska ;)
Jaa, de kan man visst de.. Jag är ju van nu som sagt, så blir hungrig såhär dax eller mycket mycket senare:) Så då kan man som sagt sova förbi frukosttiden utan att de börjar knorra i magen;P
Och man ska ju inte äta efter sju, asg!
Men de är gott me middag då me ju:P har jag också gjort.. men idag blir de godis.. eller inatt:P

Fyyy Lisette inte godis miss i nassen bannade unge ;)
Lottisen, jag skickar ett paket morötter du kan ta med dig till Lisette.

Okay kommer det i en liten påse eller skickar du en säck? Måste veta så jag vet hur jag ska packa bilen ;)
hahaha, jaa du behöver nog en plan för hur du ska packa bilen lotta:P så mycket som du ska ha me dig;) hhihi!

Hehehe har du sett reklamen när dom packar bilen och slår igen dörrarna när hela bilen exploderar…har vi otur så kan det sluta så ;)
Förbannade husvagn, men nu fick jag igen dörren.

Hahaha håller du på med din packning också kerstin, är du redo snart?
Det är ju de där förbannade morötterna. 
haha.. jaa de hoppas jag inte händer.. för då kommer ni inte långt!:P Du får packa som dem i reklamen när dem flyttar.. som en liten fyrkant där bak.. så när dem tar nått ur den faller allt samman. :P