Sudda sudda sudda sudda natt.
Jaha, här sitter jag och nattsuddar med min sjuka iller. Suck suck. Inatt hade jag verklgien velat sova och hade kunnat det också.. men inte då blir älsklingen dålig. Nu sover han i alla fall. Ser mysigt ut, vill jag med. Vad har ni andra för er?
Har precis gjort mig färdig för natten, när jag kom på att jag var tvungen att titta på en sak.
Så hamnade jag här. Men inget nattsudd för mig, sängen o en bok väntar.
Ha det gôtt!

Försöker ha der så gott jag kan. Sjuklingen sussar sött i mitt knä mellan vätskeersättningssprutorna.. Så lite gos får man ju
Hur mår din lille nu =/?
Usch vad trist att han är sjuk :(
Själv sitter jag just och funderar på om jag ska göra vovvarna sällskap i sängen, det ser mysigt ut :) Har precis kvällsgosat med kaninen så han har gått och lagt sig. Bara jag vaken.. lite trist. Blir väl tv en stund tills man somnar,
Sov gott allihop när ni nu somnar :)
Och hoppas lillen mår bättre snart!

Usch för att ha sjuka djur. Man känner sig så maktlös.
Håller tummarna för honom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Usch vad tråkigt med sjuklingen! Hur går det för honom?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jo idag är han pigg och glad och lägger fina runda bajskringlor överallt utom i bajslådan.. men inte mycket sömn för min del inte.
Men vad skönt att han är bättre i alla fall!
Sova är väl ändå överskattat, eller hur var det? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Japp han mår kanon nu. Har tillsamans med sina tre vänner bajsat ner hela min lägenhet inatt. Nu smyger dom omrking och ser söta ut och tror att dom kan blidka matte=p
Haha ska jag vara ärlig tror jag att de lyckas faktiskt.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jadååå såklart, en iller lyckas alltid se så liten och oskyldigt söt ut så man glömmer allt bajs=)

Men Hannaaaaaaaaaa hur kan man glömma bajs
Du måste bara tillhöra blöjisarna för du kan deffenetivt inte vara en tantis…skaffa ett paket pampers och en doftgran när du kommer och hälsar på oss tantisar nästa gång….GLÖM INTE DET 

Hmm näe man kan inte det, men jag försöker fötränga att det är dom där söta som bajsat ner hela parketten=p ni måste ta hand om mig.. tantisar.. om jag är en blöjsnoris

Hmmm… måste ta mig en funderare
Du ska få 4 alternativ och ett måste damen välja så jag vet vad jag ska svara
Vad anser du att du är av fölljande alternativ?
- Blöjis
- Snoris
- Tanris
- Tantis
Och vet du vad jag kom på! Köp ett paket pampers stoppa ner alla illrarna och tejpa igen alla tre hålen…hehe då slipper du alla bajskringlor på parketten 

hmm började annars fundera på att tejpa fast en bajspåse i rumpan på varje iller…
Ja alltså.. jag ägnar mig åt pensionärssysselsättningar såsom virkning, fiaspel med te på fredagkvällar.. fotriktiga skor o dylikt… kanske är en blöjtantis.. du vet snäppet äldre än tantis=p
# 15 Konstiga saker du sysslar med.
Vi får kolla i regelboken, verkar inte som om vi har med din sysselsättningar. Kanske det står i kapitlet "Suspekt"?

#16.. leta där eller kanske under HJÄLP
#17 Hm…jag letar o letar men det enda som kommer upp är "äldreboende".
Lotta hjälp!!!!

#18 ajsing bajsing… leta under kapitlet psykfall…. det kan finns ledtrådar där annars föreslår jag tantiswebben och så söker du på illerägare, det kan funka

*ASG* Men Hanna skärpning….blöjtantis 
Men Kerstin vad att göra, ska vi godta blöjtantis, men då blir vi ju dragandes med en blöjbak….herre min je ett väldigt svårt beslut 
En blöjbak och en hel hög halsdukar med huggtänder som lägger ifrån sig bajskringlor 
Hjälp Kerstin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

fast pälsarna är väldigt bra att ha när det är kallt, man kan stoppa dom innanför jackan! Där bajsar dom inte.
Blöjtantiasar kan faktiskt köpa ut rullatorer till extrapris! och även rullstolar då det behövs.
Själv ska jag sätta illrarna framför rullisen och sticka ut och göra vägarna osäkra!
Snorisvarning, säger mitt vakande öga.

tsss du har ju solglasögon=p
Tror det är blindglasögon faktiskt… Man får ju mycket sämre syn när man blir riktigt gammal. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Psst säger en snoris…du måtte ju vara tvärblind som inte känner igen ett par äkta dolce gabbana (kolla inte stavningen)
Du ser jag har likadana *ler*
Skojar du Kerstin största snorisvarningen vi fått nån gång tror jag 
#24 jag har lånat S-mannens glasögon. Vad 17 tror ni att jag går på stan med ett fånigt flin för?