Helg
Nu är det helg.. Och jag ska faktiskt vara så dum att jag går och lägger mig tidigare idag än jag gjort nån annan dag den här veckan…
Men men, har en del för mig imorgon, ska upp relativt tidigt och sen ut och äta med en kompis på kvällen, och då kan det ju vara trevligt om jag håller mig vaken kanske. ;)
Har ni något kul planerat i helgen?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

bara vara med djuren. försöka dra med sambon på en långpromenad med hundarna och ungen.
sitter här och undrar var alla är?
Ska på kattutställning lördag

Syster fyller år på söndag så får väl upp och fira henne..=) Synd att man inte kan ta sej ut till pållen bara på helgen :/

#3 kan kan du. det är bara att ta bussen till sätaröd och sen cykla.
Idag kom en kompis från Kiruna hit :) Blev tacos och några glas vuxendricka haha,
Imorrn ska vi på stan en sväng och sen på kvällen blir det party :D Har bjudit hit både gamla och nya vänner så det ska bli jättekul!
Dags att krypa ner under täcket med djuren och försöka sova så man orkar med morgondagen.
Gonatt!

Är i tjänst så sängen får vänta…
Stefan - Modellbyggare
Bara vara hemma med katten och hunden :). Sambon jobbade i går och jobbar idag. Men imorn är han hemma hela dagen så då ska vi nog försöka ta oss en promenad i skogen om det är lika fint väder som idag :)

Slappa och ta promenader med med tofflan medans gubben fixar rosten på bilen..man lär ju dela på jobben ;)
Perfekt delning, helt i min stil.

Hehehe det tyckte jag också, men inte han…undrar varför