Sällskap
Hej på er, här sitter jag mitt i natten nästan och känner mig väldigt ensam. Finns det någon trevlig själ vaken här som har något trevligt att berätta eller bara något att säga? Lite sällskap i nattens ångest?

Vaken själ! Ja! Trevlig, ja det var en bra fråga….
Stefan - Modellbyggare

hmm otrevligt kan du ta med, jag har tillräckligt tråkigt och mår tillräckligt dåligt för det också=)
Jag är vaken, men om jag har nåt trevligt att säga vet jag inte.. ^^ Eller ja, det skulle väl vara att det börjar lösa sig lite med hästen nu, så kan nog börja ta tag lite mer i sajten förhoppningsvis, om det är trevligt? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

japp det låter väldigt trevligt!
Det var ju bra! Bara att hoppas på att jag ska komma upp med lite smarta grejer då.. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

så klart! annars får vi hjälpa dig

Ja, nåt kul skall vi väl kunna hitta på…
Stefan - Modellbyggare

mm även om vi verkar rätt fantasilösa nu så vet man aldrig när det tänds en glödlampa

man borde väl egentligen gå och lägga sig så man orkar med morgondagen?
hur var det nu, stred det mot skrivreglerna eller?
Hihi jag känner mig rätt fantasilös för tillfället också… Men det ger sig förhoppningsvis nån gång, och alla förslag ni har är väldigt välkomna! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#9 Hihi nej, har inte lagt till den regeln än, så det är lugnt ett tag till.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

lägga sig? morgondag?? vad är det för nått? här är det bara tuta och kör, sov när du orkar klämma i dig pillrena.. men eftersom jag inte städar nu så borde jag egentlgien masa mig i säng

Städa vad tråkigt, när det är natt och man kan sitta inne på nattsudd :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

japp städa ÄR tråkigt! Nu har jag precis druckit varm choklad med marsmallows, det var klart bättre

Nu är det kaffedags! 
Stefan - Modellbyggare