vad gör ni?
Vad gör ni när ni sitter vakna då man egentligen borde sova?

sitter och hoppas på att ngn annan än jag är vaken så jag slipper lägga mig. jag har nyss duschat o skulle BARA sitta här när jag kammade ut håret. *yeah right*
HAHAHA känner igen det där ;) själv pendlar jag mellan datorn å lite omorganisation här hemma samt montering av ikea prylar ;) orkar bara inte gå å lägga mig!

ah ikea saker, då kan du vara vaken hela natten med andra ord. fattar inte varför manualerna ska vara så svåra att förstå ibland. ;)
hehehe yup..men jag har vanan inne…ikea freak som monterat ikea prylar sen jag var typ 4 ;) men varför alla sakerna blir något vingliga e en heeeelt annan fråga ;) tror dock inte att grannarna uppskattar att man sitter å hammrar ihop lådor kl halv 2 på natten….men vad göra? det e efter midnatt alla "bra" idéer kommer å kreativiteten kryper fram. Har en tendens att möblera om min lägenhet (rum när jag var liten) rätt ofta, och då alltid mitt i natten.

haha, ni är inte som ni ska på en fläck. Skojigt att fler hittat hit dock :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

men jag tycker faktiskt att ikea prylarna ÄR vingliga överlag. jag hade nog aldrig vågat sova i en våningssäng från ikea. det är ju risk att man skadar sig mitt i natten.
måla om mitt i natten. det är ju… trevligt. somnar du sen från ångorna eller? ;)
hade faktiskt en granne som drog upp lister i sin lägenhet och slipade parkettgolvet vid 3 tiden på natten. gissa om det var uppskattat? ;)

haha att slipa parkettgolv kan jag tänka mig inte var allt för uppskattat. men som du sa, måla kan ju funka. Eller så gör man som mig och bosätter sig i hus då kan man hålla på med vad man vill :-)
Audiatur et altera pars

ja det är inte helt fel att bo i hus faktiskt. men man har ju dock andra att tänka på ändå, fast det är väl mer acceptabelt att väcka sin egen familj kanske.. ;)
#6 hehe nej det låter inte så himla kul..då e nog mitt hamrande roligare ;) vågar mig nog inte upp i en våningsäng, oavsett märke!
yup…fick för mig att det skulle vara häftigt om halva väggen vore röd klockan 2 en natt för något år sen. då var det bara att klampa upp på vinden å hämta färg å sätta igång. hade jag inte gjort det så hade väggen ännu vart grå. sätter jaginte igång direkt med mina projekt så blir de med största sannorlikhet aldrig av.

#8: haha, ja men det är mer acepterat att väcka sin familj :-)
Audiatur et altera pars

#9 blir de slutförda då? det är ju eg det som är viktigast :D

#10 tror du inte det beror på vem man frågar? tror inte gubbarna blir så glada om man skulle sätta igång cirkelsågen.. ;)

#12: haha, jo kanske. Fast det beror nog på vilken karl man har. Min kan sova oavsett vad jag gör, tror han är van att jag är knäpp :-)
Audiatur et altera pars

*fniss* man skulle nog gjort så här… det måste vara detta som kallas dåligt föräldraskap?

#14: *Asg* Fy fasiken vilka elaka föräldrar, men det var hysteriskt roligt :-)
Audiatur et altera pars

stackars uge som trillar ner från sängen. de är ju helt vettskrämda både två. fast, varför ska de se en sån hemsk film? ;)

För att de är barn och vet att de inte får se filmen för att deras föräldrar har sagt att de inte får och då måste man kolla om det verkligen är så hemskt som föräldrarna sagt att det är .-)
Audiatur et altera pars

jamen då var det väl den bästa läxan de kunde ha fått egentligen? de måste ha varit skiträdda som låg i samma säng… *fnissar*

haha säkerligen. Inte bra barnfilm. Men kanske nästa gång mamma och pappa säger att en film är fel för dem så lyssnar dom. *fniss*
Audiatur et altera pars

*asgarv* ja det lär dom verkligen göra! kanske man ska anamma? ;)

haha, det ksa börjas i tid sägs det. Men kanske ska lilla Loke få bli året i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars

ja han får väl det… :D
nu får jag ta och sova så jag orkar med morgondagen!
godnatt på er.

Natti natti välkommen hit i morgon natt igen :-)
Audiatur et altera pars

nej då ska jag sova :D

#24: nej men en stund hinner du in i morgon med .-)
Audiatur et altera pars

eftersom sajten är öppen på dagen nu så.. =)

haha, ja då kan man ju alltid kika in här :-)
Audiatur et altera pars
HOOOOHOOOOO? nån hemma ?

Ja, jag är här med.
nämen titta, lite folk ! :D

Är här nu men ska försöka sova. Kul att se lite trevligt folk mitt i natta :)

Ja, här var det några vakna iaf. Men nu måste jag gå och sova. Om man törs skriva det på den här sajten. 
Haha kanske ska lägga till det i skrivreglerna "Förbjudet att skriva att man ska sova" ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Haha ja gör det så lovar jag att inte skriva det mer. Men eftersom du inte skrivit det än så skriver jag det igen. Nu är det så dött överallt så nu går jag och sover. Natti natti *fniss*
jag är ju helt ensam här nu ju. *snyft*