ooooj
är det inte meningen att denna sajten ska vara i full action nu? jag är ensam och har tråkigt…

Visste ju inte ens om att sajten fanns. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha joo det var meningen.. Men har kommit lite annat i vägen.. Men nu får jag hjälp av Åsa, så nu kanske den snart är igång! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

åsa har ett finger med lite överallt… ;) men det är nog helt rätt person för att få igång sajten.

haha, japp nu har jag hittat hit så nu ska ni få se på fart och flärd här inne :-)
Glad att jag får hjälpa Alex lite här inne.
Audiatur et altera pars
Hihi.. Snaaaart så.. :P Äääh, jag har en känsla av att denna sida kommer att vara negativ för mig.. :P Jag måste ju sova på nätterna, men det kommer inte gå p.g.a. det här ju.. ;D
HOHOOO! :D
Äntligen!!! nattsudd e mycket efterlängtat ;)

Jättetrevligt att hitta hit. Det kan inte ha varit någon slump att det dök upp ett inlägg under 'Senast på iFokus' - jag nappade direkt :)
Tror att den här sajten kommer att växa sig stor och stark i rask takt. Lycka till med den!
Mvh, Cecilia

Skojigt att du hittat hit Celia. Tycker också att det är super bra att Alex startat det här. ;-)
Audiatur et altera pars

Nu borde jag ju inte vara här mitt på dagen, men jag såg aktivitet i tråden och är här för att säga:
Tack för välkomnandet Åsa :)

Nu är jag här och ser att ni redan börjat skriva i tråden.
Lycka till! Man vet ju aldrig jag kanske kommer att "ränna" här jämt. :)
#9 Haha ja en himla tur, bara att hoppas på att hon ska göra nånting åt den också.. Eh.. 
Men men, kul att folk hittat hit redan.. Att ha 910 i aktivitetsindex innan man gjort ett dugg kan väl inte vara alltför dåligt? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#12 ta inte åt dig äran bara ;)
#13 Johooo! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha neej.. Nu har jag väl snart folk som smyger runt huset och plåtar allt jag gör också. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ja, man vet ju aldrig hur illa det blir. *ler*