Annons:
Etiketthistorier
Läst 995 ggr
Saga85
7/2/12, 5:37 PM

Nattsuddberättelsen #1

Tystlåtet, gav hon en överenskommande nick. Först så småningom går det upp för henne, att det i alla fall är en skillnad nu mot förut.

-Kom närmare, sa hon. Du kan fara direkt till en utvald plats var som helst och i detalj observera vad som finns där och vad som försiggår.

Bio Roy provar ett annorlunda grepp. Inbjudningarna var högst imponerande dokument. I Amerika skämmer de flesta djurägare bort sina sällskapsdjur med "kärlek", och de tycker att hunden ska vara nöjd med det. Ord kan vara dödligare vapen än svärd.

Precis som tidigare ställdes jag inför en identisk situation i olika former som alltid utmynnade i att jag måste fatta ett beslut. Bussen från Strängnäs ankom Malmköpings resecetrum tre minuter före utsatt tid. Jag tittade bort och svarade inte genast.

Hon stängde dörren till klädskåpet ordentligt och såg sig andfådd omkring. Jag är för stor, säger man. Och de förstod även energimässigt vad de höll på med. Alla sinnen blev knivskarpa och hans krafter ökade tusenfalt.

Den är så överväldigande. Allting var perfekt. En processor behöver ibland behandla samma data flera gånger. Det spelar ingen roll. Om du skulle vara homosexuell eller bisexuell, skulle dina föräldrar acceptera det?

Mörka lockar faller ned i hans mörka, bruna ögon med de långa ögonfransarna. Marius hade fått tag i ett block. Att odla mat och äta upp den upptog största delen av deras tid.

-Jag kan komma med en kopp te till dig på mornarna.

Tyst fick han fram fickkniven, skruvade upp ett par skruvar på botten av den första telefonen… och hittade en dold mikrofon. Och den stormen betyder att slutet är nära, Renald. Man måste också övertyga dem att det som de hittills har trott på är fel. Vaniljaromen är big business eftersom den hör till den moderna livsmedelsindustrins absoluta favorit. Hur då? Jag kommer att brinna om bara ett par dagar.
De döda är döda. Det finns ett ingenmansland mellan medicinen och socialpsykologin i förståelsen av vissa känslotillstånd.

-Tror du det, William? Han var en pojke med enastående talanger och uppfinningsrikedom.

Annons:
Saga85
7/2/12, 5:40 PM
#1

Fortsättning följer?

(från "Liten löjlig lek")

MariaG
7/3/12, 11:17 PM
#2

hihi, var kul.

Tycker det vore kul med mer sånt här.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Upp till toppen
Annons: