Annons:
Etikettallmänt
Läst 1459 ggr
LiindaH
2012-03-24 16:47

hohoh!

Im baaack!
Är det någon här? :D

// Liinda

Annons:
MariaG
2012-03-25 23:25
#1

Jag är här :)

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Alex
2012-03-26 09:39
#2

Men åh, hej Liinda! Skrattande Long time no see, hur är det med dig?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

LiindaH
2012-03-27 15:33
#3

Heeej fina Alex :D
Det är helt okej ( just nu iaf ) .
Hur är det själv ?

// Liinda

Alex
2012-03-27 16:31
#4

Låter bra! Jo, det är allt bra här också. Nåt nytt som hänt under tiden du vart borta?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

LiindaH
2012-03-27 18:03
#5

Härligt!

Oj jadu hela mitt liv har förändrats, satt och läste presentations tråden här om dagen.
Hela mitt liv är annorlunda jämfört med då.
Har en ny hund, en ny katt, singel, nytt boende och går i dbt om dagarna.
Själv då?

// Liinda

Alex
2012-03-27 18:46
#6

Oj, det var en del nytt ja! Vad är det för vovve och kisse du har nu då? Har du kvar de andra också? Och vart bor du?

Jag minns inte vart jag bodde eller vad jag gjorde senast du var här och härjade, men jag flyttade ifrån Bengtsfors och min dåvarande sambo sommaren 2010 om det är något du minns? Då flyttade jag upp till Norrtälje, jobbade på en hästgård där i ett år och i höstas flyttade jag tillbaka till Karlstad. Avlivade Sylgja, hästen, i höstas också, men har fortfarande kvar hennes nu 2-åriga dotter. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
LiindaH
2012-03-27 19:35
#7

Jadu ;P
Hunden är en liten blandis mellan king charles / papillon ;D
Världens goaste. Åh Missen är en svart/brun långhårig bondkatt.
Finns bilder på fejjan ;P

Dom andra fick bo kvar med exet och sedan flyttade hundarna.
Jag bor i Skutskär, typ 1 mil från där jag bodde förut.
Detta är mer city, en liten by.

jadu ser vad livet kan förändras för en hela tiden.
Varför blev du tvungen att avliva totton?
Men kul att ha en häst kvar iallafall :D
Vad gör du nu om dagarna?

// Liinda

Alex
2012-03-27 19:47
#8

Låter trevligt! Skrattande

Hon var halt, men vi hittade inget fel och trots behandlingar (så gott vi kunde utan att veta vad som orsakade det, eller vart det satt) så blev hon bara värre. Och när hon sen inte ens kunde springa ordentligt i hagen så fanns det inte så många alternativ, tyvärr.

Utöver socialt umgänge och annat pyssel man sysslar med som arbetslös fyller jag dagarna med att försöka komma underfund med vad jag vill göra och vart jag vill bo. Vilket jag har insett var svårare att veta än jag trodde! Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
2012-03-27 23:00
#9

Jaaaa!!!! Liinda är tillbaka!! Ska skriva lite mer en annan kväll, nu knackar sambon på dörren och vill ha glee-sällskap! Men snufs och snusk och allt såntdär!

LiindaH
2012-03-28 07:30
#10

Alex; Men plutten dåå :(

Det låter spännande ;P Fritidsforskare är alltid skoj men inte för länge.

Jag har också sådana funderingar.
Vet inte alls vad jag ska göra efter min behandling eller bo.
Vill flytta tror jag, men ingen susning vart eller när eller hur.
Har skapat upp ett sådant tryggt hem här så vet inte om det är värt att lämna än.

Saga; Åh lilla Saga, som jag saknat dina ord.

// Liinda

Saga85
2012-03-31 01:16
#11

Så mycket som har hänt, kollade också igenom presentationstråden. Allt det är bakomflutet före.

Men fint att ha dig här igen Liinda!

Livet har allt vart en enda berg-o-dalbana sen den tråden skrevs, allt är förändrat. Illern Maja har vandrat vidare till illerhimlen, Saga var nära att göra detsamma för 1½ år sedan, huset i Mölndal är sålt, låg (tvångs)inlagd på psyk i ett halvår, flyttade till ett korttidsboende, flyttade in hos en random snubbe från en blocketannons och bor , sedan knappt ½ år, nu istället med en barndomsvän och är fodervärd åt illern Zingo.

Drömmarna om att flytta tillbaka till Falun och studier är helt uteslutet, är sjukskriven (efter att ha jobbat ett par år mellan förra presentationen och fram tills för 1½ år sedan), skriver för en nättidning (aspekt.nu) och försöker hela mig själv och min hjärna.

Men har börjat inse att livet faktiskt är värt att leva och skulle aldrig mer vilja utsätta mina vänner och familj för det igen.

Nä, nu är det dags att sluta vara så jävla seriös, korka upp boxen och SKÅL!!! Förvånad

*alla ser väl att det inte är en förvånad smiley utan en väldigt glupsk en*

Upp till toppen
Annons: