Annons:
Etikettallmänt
Läst 804 ggr
Alex
10/26/11, 9:16 PM

Halloween

Nu är det snart Halloween!

Har ni något planerat inför helgen? Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Ove555
10/28/11, 2:05 AM
#1

Hej Alex! Roligt att du är tillbaka på nattsudd i focus, har inte sett dig här så mycket de senaste veckorna.

Jag hade inte koll på vilken dag Hallowen är så jag googlade lite och hittade det här:

"När är det Halloween 2011? Halloween 2011 är den 31 oktober om man följer amerikansk tradition, annars kan man även fira Halloween dagen innan alla helgons dag, vilket i alltså blir den 3 november i år

Jag har inte planerat att göra något särskilt den 31 oktober, men tittar kanske på någon film på natten till tisdag eftersom jag är fri nästa vecka

Alex
10/28/11, 5:06 PM
#2

Jag är allt här, skriver inte alltid dock. Glad

Halloween (den festliga, utklädnadshögtiden) är alltid 31:a oktober. Det är bara svenskarna som verkar ha ett himla problem med att förstå det, av någon anledning. Tungan ute

Själv var jag bjuden på Halloweenfest imorgon, men har fått tacka nej pga att jag är sjuk. Rynkar på näsan Så det får väl bli filmkväll hemma i min ensamhet istället. Funderar på att se Hocus Pocus, den såg jag alltid på Halloween som liten tillsammans med mina vänner, men nu var det en himla massa år sen senast!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: