Annons:
Etiketttankar-funderingar
Läst 323 ggr
L8sson
2/15/09, 2:21 AM

sommarjobb

Nu har jag letat hela kvällen/natten.
Har skickat till flera hunddagis i dalarna och sthlm. hoppas någon tar in sommarjobbare. Tycker det e lite jobbigt att ta kontakt, man vet ej hur man blir "tagen" asså om dom bara struntar i en eller ifall dom skrattar. hmm läskigt.

Annons:
Gullan402
2/15/09, 2:51 AM
#1

Mmm, det är läskigt att söka jobb. Men tar de kontakt och vill träffa dig så var bara dej själv. Att vara nervös "hör till". Jag önskar dig lycka till med jobbsökeriet.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Faxlin
2/15/09, 3:40 PM
#2

Det är jobbigt att söka jobb. Men det vet oftast de som tar emot ansökningarna. Det är en bra sak om man skickar något som sticker ut i mängden. Ett litet tips är att skicka med vanliga hederliga posten. Och så lägger man lite pengar på färgat papper och färgade kuvert. På det sättet sticker ens ansökan ut ur mängden. Och då de behöver personal så ser de ens kuvert på håll. Den frösvinner inte bland femtio andra liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

L8sson
2/15/09, 5:31 PM
#3

#1 aa jag är den nervösaste personen i världen

#2 smart! bu har ju jag skickat mail, jag berättade om mej själv och så. lite personligt lixom. så skickade jag med en fins bild på ej och min hund =) ska göra som du skrev när jag hittar fler ställen =)

Otaku
2/15/09, 10:17 PM
#4

Jag vill också ha sommarjobb. Men jag är bara 14 år. Och det finns nog inte så många som skulle vilja ta emot en 14 åring :(

Mvh Vinetta


Upp till toppen
Annons: