Annons:
Etikettallmänt
Läst 521 ggr
Abico
3/2/09, 12:36 AM

Helikopter jakt!

Eftersom alla tycks sova redan, förutom härinne såklart :P, så tar jag och skriver av mig lite här också.

Det är iaf. en jättestor helikopter som cirklar över vårat och närliggande hus och lyser efter någon med en sån där jättestor lampa som man bara ser på film.
Enligt min kompis som bor ett par hus härifrån har hon haft en amblans blinkandes hej vilt till och från utanför sitt hus…

Usch, jag är så galet uppskrämd så jag kommer inte sova en blund i natt ^^ Alla dörrar är låsta ett par gånger om och larmet är startat i alla fall.

Hanna 

Annons:
LiindaH
3/2/09, 12:51 AM
#1

Jisses :O Jag skulle bli jätte rädd Förvånad

// Liinda

Abico
3/2/09, 12:56 AM
#2

Ja, jag funderar nästan på att plocka fram mina skolböcker igen och plugga natten igenom ;)

Aftonbladet verkar för en gångs skulle väääldigt efter. Fast det har varit rån och grejer på andra håll ikväll, jag gissar på att det är någon liga som slår till på flera olika håll och sedan när ingen "ser" kidnappar dom Kungen Oskyldig Så är det alltid på film!

Hanna 

LiindaH
3/2/09, 12:57 AM
#3

haha plugga är bra =)

haha ja tänk om de vore så ;P

// Liinda

Luminor
3/2/09, 1:25 AM
#4

gud va läskigt jag skulle  skrika eftere mamma och inte kunna sova på jätte länge

Angelclaw
3/2/09, 2:06 AM
#5

Söker de efter nån försvunnen? :S

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Dojdan
3/2/09, 2:09 AM
#6

I vilken stad händer detta?


Annons:
Musiken
3/2/09, 2:31 AM
#7

oj! Forhoppningsvis sa ar det nog bara nagon forvirrad manniska som gatt vilse eller nagot!

Abico
3/2/09, 7:56 AM
#8

#5 - Jag vet inte :/ Det finns ingen information någonstans.

#6 - Alingsås

Hanna 

Faxlin
3/2/09, 11:01 AM
#9

#8: Ring polisen och fråga. Säg att du är orolig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Abico
3/2/09, 4:58 PM
#10

Det var inte så jättespännande som jag trodde ^^ Inga mördare, vampyrer eller fångar på rymmen. Det var en gammal man som blivit sjuk och behövde hämtas med helikopter… Men jag begriper då inte varför dom var uppe med ambulans hos min kompis eller cirklade med helikopter och lampa över mitt hus - Citrongatan ligger ju en bra bit härifrån och det samma med Noltorp där helikoptern landade. Nåja.

Hanna 

Alex
3/3/09, 12:00 PM
#11

Usch vad läskigt. Men tur det inte var nåt allvarligare i alla fall… Ja, allvarligare hotmässigt mot folk om man säger så. Mannen kanske var allvarligt sjuk om han behövde hämtas med helikopter… :/

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Abico
3/3/09, 12:42 PM
#12

#11 - Ja precis. Förmodligen skulle ha inte till vårt sjukhus utan kanske till Borås eller liknande eftersom helikoptern kom, med ambulans går det snabbt att ta sig till stadens sjukhus på andra sidan av stan.

Hanna 

Faxlin
3/3/09, 1:31 PM
#13

Skönt att det itne var allvarligare än så i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Upp till toppen
Annons: