Annons:
Etikettallmänt
Läst 374 ggr
MoiraIne
3/20/09, 2:04 AM

Någon att prata med...

Skulle önska att det fanns en möjlighet att chatta på den här sajten…hittade nämligen hit just för att jag inte kan sova. Dom flesta chatsajter är ju bara för dejting, jag letade efter nånstans där man kunde samtala utan att bli uppraggad.

Här på iFokus finns flera sajter där man kan prata om ganska allvarliga saker, men det blir ju mindre av ett samtal om man bara kan kommunicera genom inlägg. Missförstå mig inte, det är jättebra, men skulle inte vara fel med en chatmöjlighet också!

Annons:
Dojdan
3/20/09, 2:28 AM
#1

Hej Miora! Vill bara säga att Nattsudd allt som ofta fungerar som en chatt i sina trådar om nätterna. Vi skriver väldigt mycket "Off Topic" och kan prata om allt på samma ställe.. inte ofta man bara skriver ett inlägg i en tråd här.. oftast kan det bli 30-40! Om inte mer!


MoiraIne
3/20/09, 2:42 AM
#2

Ah, ok! Har väl inte fått grepp på hur det funkar är riktigt…

Nu råkade jag vara kvar här på nattsudd..så jag fick upp ett sånt där utropstecken och såg att nån kommenterat mitt inlägg..

men ser man det om man är på en annan sajt här på iFokus?

Dojdan
3/20/09, 2:47 AM
#3

På din lista till höger så kommer alla inlägg upp som du har skrivit i, det spelar ingen roll vart du befinner dig :-)


MoiraIne
3/20/09, 2:52 AM
#4

Såg det :) var nyss på en annan sajt men fick upp detta ändå!

Faxlin
3/20/09, 2:58 AM
#5

Som Dodjan säger. Här är det mer som en chattfunktion fast det inte är chatt. Vi talar om allt, och har ruskigt svårt att hålla oss till ett ämne i en tråd. Vi börjar alltid så duktigt på det ämnet men så spårar man ur och hamnar från söta barn till ostkrokar liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MoiraIne
3/20/09, 3:02 AM
#6

Hehe, kan tänka mig det…kan också tänka mig att man blandar ihop ämnena mellan sajterna! Jag har ju nyss hittat hit och har inte gjort så många inlägg, men inser att det kan bli rörigt när man bläddrar mellan sajterna och är aktiv på fler än en…

Annons:
Faxlin
3/20/09, 3:04 AM
#7

ja så kan det också bli ibland om man far runt mycket :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Chutney
3/20/09, 3:13 AM
#8

Jag har en privat chat :D Jag gjorde det till en annan comminity som tjatade jättelänge efter en chat, men när jag hade gjort en så kom max 4 en kväll… Förvånad

Vid intresse kan jag lägga upp den i morgon på min sida här, men bara vid intresse…:) Så kanske man kan bestämma tider då man vill chatta?

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

MoiraIne
3/20/09, 3:18 AM
#9

Kanske inte folk visste att den fanns, eller inte hittade dit?

Eller så kanske intresset inte finns, det är kanske bara jag som inte kan sova och önskar det fanns nån att prata med nån annanstans än på datingchatter…

Chutney
3/20/09, 3:31 AM
#10

#9

MoiraIne

Jodå, de visste om att den fanns för jag skrev ett eller flera inlägg om det :) Och det fanns en hel del folk som tjatat om en chat just där i säkert 1 år :) Tror en av dom dök upp den kvällen jag "annonserade" Skrev även efteråt i några omgångar, i en tråd där just chat tjatats om att, jag har en chat, det är bara att gå dit…:)

Detta var menat som en vanlig babbel-chat, utan raggning o.s.v…

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

MoiraIne
3/20/09, 3:38 AM
#11

hm…tja har du provat och det inte funkade så är ju inget att göra…

Chutney
3/20/09, 10:52 AM
#12

#11

Nej, det förstår jag..det var liksom inte det som var poängen med mina inlägg Skrattande

Mer, att om några ville ha en chat att chatta på så har jag en som är tom där vi skulle kunna mötas vid t.e.x förutbestämd tid.

Men men…jag struntar nog i det känner jag, tror risken är överhängande att det blir lika här som där :p

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Upp till toppen
Annons: