Annons:
Etikettallmänt
Läst 1110 ggr
Chutney
3/13/09, 12:48 AM

Suss gott...:)

Nu går jag, fast jag inte vill :p Vill inte hålla mamsen vaken nu när det är så mkt att göra inför flytten o.s.v…

Ska iallafall försöka kämpa återigen att få min laptop uppkopplad till internet via mobilen..får se om jag lyckas, vilket jag inte tror :/

Natti nattikram

Chutney

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
lill-jarven
3/13/09, 12:55 AM
#1

Godnatt! :)

Saga85
3/13/09, 12:58 AM
#2

Nattinatt!

LiindaH
3/13/09, 12:58 AM
#3

natt

// Liinda

Alex
3/13/09, 12:59 AM
#4

Natti natti, sov gott!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
3/13/09, 1:00 AM
#5

Sleep tight, dont let the bed bugs bite

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
3/13/09, 1:03 AM
#6

Natti natti hoppas du får sova gott hela natten.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Liss
3/13/09, 1:04 AM
#7

Hahaha.. vad är de för iFokus reklam om Alex då?:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Alex
3/13/09, 1:05 AM
#8

#7 De försöker sälja mig…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
3/13/09, 1:07 AM
#9

Haha, den försvann.. "jämför alex":P hihihi

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
3/13/09, 1:09 AM
#10

Huh? Vad faen snackar ni om nu då?

Alex
3/13/09, 1:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

#10 Detta…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
3/13/09, 1:10 AM
#12

#10: Har du inte lärt dig än att töserna bara svammlar. Större delen av tiden fattar man inget av vad de gaggar om. Skrattande

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
3/13/09, 1:13 AM
#13

#11 Hahaha, tyckte jag var skit kul:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Liss
3/13/09, 1:13 AM
#14

Ungefär som när Maja har zink i hjärnan:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Alex
3/13/09, 1:13 AM
#15

#12 Jag fattar alldeles utmärkt! Och skulle jag inte fatta så hittar jag på nåt som jag fattar.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Alex
3/13/09, 1:14 AM
#16

#14 Men Maja har ju zink i hjärnan!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
3/13/09, 1:16 AM
#17

haha, jaa precis:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
3/13/09, 1:19 AM
#18

#11 Haha, så bra, då vet man vart man ska vända sig :D

Alex
3/13/09, 1:20 AM
#19

#18 Japp! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chutney
3/13/09, 9:46 AM
#20

#5

Inga bed bugs..*s* Men däremot en liten spindel, som tydligen inte gillade kikärtor (var det enda jag hade att erbjuda..haha) Dom är nog inte vegetarianer? :p

#6

Därom tvista de lärde tyvärr..men men…jag har ju sömnproblem så…Men jag är på g med en sömnutredning om några månader iallafall…*s*

#7

Först tänkte jag…what?? Då det nu står om När är din dödsdag? (jädra dum sida, hur kan man ens komma på tanken?) Men sen fattade jag när jag såg bilden..haha. Coolt Alex - men "spara tid och pengar" äääh, borde vara tvärtom :p

#12

Jag gaggar aldrig! Jag är fullt seriös och allvarlig i allt jag skriver Flört Däremot brukar jag "gadda" Skämtade med en kompis att jag skulle komma på besök (jag är ca 14 år äldre än henne och vi brukar driva på skoj med det) att jag ska komma dit med en blommig rullator, med ett paraply på om det regnar, mina en gång fina restyline-läppar som är rynkiga av all rökning (eller allt skratt) alldeles rödmålade där färgen liksom "runnit" ut i rynkorna. Med mig i rullatorns korg har jag lactulos, microlax, ett glas att lägga lösgaddarna i på natten + en flaska vodka. Så att jag innan jag lägger mig kan doppa gaddarna i glaset med vodkan, suga en stund så jag blir lite lagom "trött" av vodkan och sen lägga mig den seeena timmen 20.00. Heeeeeeey …fest :D

#13

Tyckte jag med :D

#14

Det där förstod jag inte Skäms

#15

Ahaaa, smart :D Tack för tipset!

#14

Nu fattade jag precis..haha (ironi)

#16 + #17

*fundilerar* Vem är Maja och vad har zink å maja ihop? Skäms Låtsades fatta, men gick inte så bra tydligen :p

#18

Till Maja eller Alex? (förvirrad) Skäms

#19

Pigall är godare :D

______________________________________________________________

Kan ni tänka er vad tråkigt? Jag trivs jättebra i huset där jag sover. Blir en natt till nu, sen farväl i morgon av hela stället. Men eftersom jag sover så dåligt, så vad göra??? Läsa blir tröttsamt efter ett tag. Rensa min nästan fulla laptop, näääe…orkar inte…

Skrivit har jag…
Försöka koppla upp sig via mobil till internet fungerar inte Gråter 

*tyck synd om*

MEN, i morgon är jag hemma igen..tjohooo…då blir ni inte av med mig, då blir det mer av mig..så beware. (alla kommer att rymma härifrån, stackars er :p)

________________________________________________________

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

 

Annons:
Faxlin
3/13/09, 1:16 PM
#21

#20: Maja heter Juve här inne. Nu är damerna så där taskig igen och snackar folks privata namn. Och för rätt länge sedan var det här med annonserna om Alex på tapeten och då vart det även från något håll att Maja (Juve) hade zink i hjärnan. Tror det var Alex som fixade det. Alltså inte zinken i hjärnan men annonsen där det stod så :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
3/13/09, 3:27 PM
#22

#21 Nä det var ingen annons, det stod ju på Wikipedia! Ska se om jag kan hitta tråden…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: