Annons:
Etikettom-nattsuddifokus
Läst 843 ggr
Alex
2009-04-18 01:34

Ursäkt från sajtvärden

För att jag är så förbannat oaktiv just nu, och har vart ett tag. Har vart väldigt mycket ett tag nu, så jag hinner inte ens läsa alla trådarna, än mindre svara i dem…

Men nu snart så ska jag försöka vara här lite mer. Kör hästen till Norrtälje nu på söndag, sen blir det väl lite lugnare efter det nån gång. Om jag inte flyttar då. Tungan ute

Så ja, passa på att njuta, för det kanske inte dröjer så länge innan jag är tillbaka som vanligt igen. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Liss
2009-04-18 01:54
#1

Ja du är förlåten. :D

Jag är inte heller mycket på iFokus mera.. är ju alldeles för fint väder ute för det första, och för de andra verkar jag ha att göra mest hela tiden .. :)

Så de gööör inget Alex ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
2009-04-18 12:31
#2

Klart du är förlåten Flört

Jag kommer nog själv inte bli superaktiv ett tag, tentan är över så nu behöver man inte sitta vid datorn hela dagarna :)

(Lite ot men på några ifokussajter så syns sajtvärden eller medarbetarna typ aldrig till, och dom skriver aldrig i trådar eller håller koll på stämningen osv. Lite dåligt tycker jag, även om man har ett liv så har man ju åtagit sig ett ansvar och fått förtroende för det, och då ska man ju inte svika. Men som sagt det gäller inte här!)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
2009-04-18 12:43
#3

Ja det är klart att du är förlåten. Själv är jag inte heller så aktiv nu. Sommaren och allt runt om. Det är mycket i livet nu som gör att datorn inte direkt är med mig så mycket.

haha Strumpa jg är nog en av de värdarna som du skriver om.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
2009-04-18 12:50
#4

#3 va? haha nej :) de är du inte alls :) absolut inte. förresten vet inte jag var du är värd förutom iller, och där är jag aldrig inne typ :)

Förstår verkligen det att man kan vara upptagen med annat, menade inget illa, och jag skrev fel. Menade inte många, utan NÅGRA. förlåt! Skrattande Men på några sajter är de mkt bråk och så vidare, och det finns många Medarbetare iaf på en, men ingen av dem griper in :) (men men strunt samma, känns inte så allvarligt men ville bara ventilera det lite hehe Oskyldig)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
2009-04-18 12:54
#5

#4: haha, jag tog itne illa vid mig. Men det är faktiskt så att du har rätt. Jag är visserligen inne varje dag och tittar till sajterna. Både iller, godanyheter och choklad där jag är Sajtvärd. Men jag skriver inte mycket nu. Men försöker få in en kommentar varje dag i alla fall för att visa att jag finns där om man behöver mig :-)
Men inte är jag så aktiv som jag varit under de andra åren. Men jag har alltid varit mindre aktiv på sommaren. Då är barnen ute mer också så då hamanr jag också ute mer. Och så håller man på med saker som gör att man får mer ont så då klarar man inte av att sitta vid datorn sedan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
2009-04-18 12:58
#6

#5 men ett inlägg om dagen är ju ändå något :) det gör ju absolut att man märks.

klart att man ska va ute i det fina vädret :) och har man sajter som det inte är bekymmer  eller så på så krävs det ju inte så mkt "underhåll" heller Glad

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Alex
2009-04-18 13:00
#7

Jo det blir väl automatiskt lite mindre på sommaren också antar jag. Men tack för att ni förstår. Flört Och är det nåt så finns jag via PM, hinner ju som sagt inte läsa alla trådar och så, och kan ju missa nåt viktigt, så då får ni höra av er!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2009-04-18 13:01
#8

#6: En sajt utan så mycket bekymmer på? Ja det kan jag inte direkt skryta med på iller då :-) Men jag har så otroligt bra Medarbetare där inne nu. Det är verkligen en befrielse i allt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

SagaoAlfred
2009-04-18 13:02
#9

Säger som de andra, klart du är förlåten! :D

Jag är inte heller här så supermkt, jobbar mest å när jag inte gör det så är jag hos Malin. Eller så letar jag jobb eller packar eller umgås med folk. :P
Känns som att det är rätt många som blir mindre aktiv nu när det blir finare väder ute å man är ute mer osv. (:

Strumpa
2009-04-18 13:03
#10

#8 vet att de va lite förut, men vet inte hur de är nu. men menade godanyheter och speciellt choklad kan de väl inte va så mkt bråk på ;) haha, om vilken som är den godaste marabousorten möjligtvis Flört

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
2009-04-18 13:07
#11

#10: Nejdå du har så rätt så. Det är två snälla sajter utan bråk. Inte ens om olika chokladsorter bråkas det. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
2009-04-18 14:09
#12

Alex då… Tungan ute

Men jag kommer hem på måndag…
Känns som att jag har lite att gå igenom då jag med…

// Liinda

Upp till toppen
Annons: