Annons:
Etikettallmänt
Läst 255 ggr
Telefonkontakt
5/2/09, 12:55 PM

Lilla matvrak

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min dotter är grinig och sur för att hon håller på att få tänder och det betyder att de tinte finns tid för mig att fixa håret och tvätta min veckogamla piercing.

Så jag la några majskroka rpå golvet, som Elva älskar. Sådär, 10 stycken. Och 5 minuter senare när jag är klar så har hon ätit upp allihop!

Snacka om att vara ett matvrak!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
Alex
5/2/09, 2:05 PM
#1

Haha jamen vad tror du, lägga ut godsaker sådär, klart de försvinner snabbt! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
5/2/09, 2:17 PM
#2

haha, det låter som ett sätt folk använde förrut för att distrahera hundar när de gick ut ur huset eller lägenheten. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
5/2/09, 9:58 PM
#3

#2 Haha vadå förr! :P Jag får alltid lägga godis åt ecko när jag ska gå, för annars tar han gärna något annat pågrund av sin seperationsångest ;)

Jamen de är klart. De är ju gott jue! ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
5/3/09, 2:37 AM
#4

Är det så man gör?! Iofs är mina djur duktiga, men ibland väller de. Då är det bowling som gäller ;)

Sötnos du har Telefonkontakt! Måste ju äta bra för att bli stor ju =)

Faxlin
5/3/09, 1:15 PM
#5

#3: haha, förlåt. Jag trodde faktiskt att det var ett förlegat sätt med dagens alla aktivitetsbollar och kuber och jag vet inte vad :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

SagaoAlfred
5/3/09, 10:11 PM
#6

Haha. Sötan då :D

Annons:
LiindaH
5/3/09, 10:38 PM
#7

naaw sötnosan då..
Men jösses vad stor hon blivit sen jag såg henne :O

// Liinda

Liss
5/4/09, 1:29 AM
#8

#5 Haha, godis kan väl aldrig bli förlegat? :P Och ecko är en amstaff/dogo du vet.. En såndär kub eller något biter han givetvis sönder om han får hållas själv, när jag inte är hemma :) Och de är ju godis i slutänden i alla fall? Om man nu har de i :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Telefonkontakt
5/4/09, 1:44 AM
#9

#7 de växer som ogräs!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: