Annons:
Etikettallmänt
Läst 167 ggr
Maja
2009-05-30 01:09

Motivation?

Jag ska ju iväg och tävla med hästen i morgon och det lät ju jätteskoj i början när jag planerade och tänkte på hur det skulle bli..

Men nu?

Nej, nu känner jag ingen motivation i världen. Inte alls. Jag vill inte ens dit..

Hästen är rent utsagt förjävlig och mamma och pappa är inte vidare intresserade av hästarna (mamma är rädd och pappa är lite halvt allergisk) så jag kommer ju verkligen inte att ha någon där som kommer att peppa mig..

När jag tränade med henne idag började jag nästan gråta för att hon var så j*vla hemsk och verkligen gjorde ALLT för att få av mig till en början.. Men visst, sedan gick det ju bättre. Men det var för att min kompis var där och stöttade mig och hjälpte mig, hon är verkligen guld värd!

Men hon jobbar i morgon, så hon kommer inte att kunna vara med och hjälpa till.. :/

Och när jag inte har någon där som är intresserad av att kika på mig så känner jag ingen motivation. Visst kommer det finnas många andra där och titta, men de har ju redan sina ekipage som de "håller på"..

Nej, usch.. :/

Ge mig motivation! Nu!

Annons:
Faxlin
2009-05-30 01:21
#1

motivation, motivation, motivation.

Jag önksar jag hade kunnat komma och hejja på dig. Men jag får nöjja mig med att hejja på dig på håll i tankarna. Men du ska veta att jag håller på dig, stenhårt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
2009-05-30 01:25
#2

Om jag inte hade jobbat hade jag åkt o tittat! Du blir en erfarenhet rikare! Ge inte upp innan du ens genomfört tävlingen :) Du kan också bara göra så gott du kan, och det räcker långt!

Styrkekramar och pepp pepp pepp pepp pepp pepp motivationspepp

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Maja
2009-05-30 01:31
#3

Tack sötnosar!

Faxlin
2009-05-30 01:33
#4

Som Sanna säger. Oavsett hur det går så se det som en bra efrfarenhet för både dig och hästen.

Och så kommer det bli så bra efteråt.

Kramar i massor och en lycko spark.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2009-05-30 03:11
#5

Massa styrkekramar till dig, Maja! Jag är ledsen att jag inte kunde komma och stötta… Rynkar på näsan

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: