Annons:
Etikettallmänt
Läst 311 ggr
Strumpa
5/14/09, 6:05 PM

Juve, se hit!

Vem ska du skriva med på sluttentan? Har ni kommit på något att skriva om? Har du några tips?

Jag dööör. Och sen seminariet på måndag…Gråter

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Maja
5/14/09, 9:23 PM
#1

Njae, vi har inte riktigt börjat med det där än, utan vi har suttit lite med filmseminariet och ska göra det i morgon. Har du sett filmen? Jag kan ju säga att jag inte förstår allt för mycket av själva uppgiften utan jag/vi flummar som bara den..

Jag tror att vi ska börja kika på sluttentan i morgon eller nästa vecka och jag skriver tillsammans med en tjej som heter Charlotte om du vet vem det är (jag tror jag har förstått vem du är nu.. ;)). Men ja, jag har inte ens alla böckerna, bara de där två stora som vi hade i dk 1.

Har du ingen att vara med? :/ Vilken seminariegrupp är du i?

Strumpa
5/14/09, 9:27 PM
#2

Jo då jag ska skriva med Tekla :) Är annars med Ann o Kajsa (dom 2 blondiesarna) men man fick ju absoluuut inte va själv eller 3, så då blev det så. Det är skittdrygt att umgås 3 st…och jag är inte så lik dom heller. Mest Kajsa då, vi bor i samma hus också ;P

Jag vet vem Charlotte är, ja :)

tror jag vet vem du är också hehe, har du en Mac? Tungan ute

Jag har alla böckerna dock, säg till om du vill kopiera lite!

Jag har sett filmen men fattar inte alls hur vi ska göra :( Antar att de är lite samma som sluttentan sen, men de är ju asjobbigt mycke att tänka på juu…

ångest Tyst

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Maja
5/14/09, 9:36 PM
#3

Ooh, okej! Men det blir nog bra ska du se! =)

Hihi.. Japp, jag har en mac, en vit en! ^^

Mjo, men som hon sa idag på första föreläsningen så var det ju så att man kunde välja valfri "teori" inom Marx, Mead och Durkheim och ja, det finns ju fler olika gubbar och teorier inom de tre "grupperna" så det är bara att kika lite där hoppas jag!

Skrattande

Mjo, men vi har ju till den 5/6 på oss till sista grejen ska in så.. =) Vi får väl se hur det går här i början, annars får vi samarbeta i en stor grupp! :P

Upp till toppen
Annons: