Annons:
Etikettallmänt
Läst 374 ggr
Jenahbella
5/16/09, 4:10 PM

stoooorstädning!

idag blir de storstädning/rensning heeela dagen strots att solen skiner som aldrig förr.
har skjutit på de länge nog så nu e de dags!
men vart fan börjar man? :(

har Hall, badrum, garderob, kök, vardagsrum/sovrum.

önskar att ja kunde få hjälp ^^
e ju svårt att slänga massa saker ju! :(

Annons:
elinn
5/16/09, 4:31 PM
#1

Lycka till =)

Vet själv hur svårt det är att slänga saker även om jag blivit bättre på det på senare tid.

Du kan ju alltid blunda när du städar så vet du inte vad det är du slänger, blir lite lättare då Flört

// ElinN

Jenahbella
5/16/09, 4:35 PM
#2

haha blunda å städa.. mja :O finns ju risk att ja slänbgre illrarna då ^^ å de vill ja ju inte ^^
haha jag får väl helt enkelt bara ta tag i mig själv å prata me sakerna :O "behöver jag dig?" :P haha :D

elinn
5/16/09, 4:38 PM
#3

Jag brukar fundera över hur länge sen det var jag använde sakerna. Har det gått mer än ett år så inbillar jag mig att jag aldrig mer kommer att ha användning för dem. Men gäller det skor eller väskor så är det svårt även om det gått mer än ett år.

Testa få se om det hjälper =)

// ElinN

Jenahbella
5/16/09, 4:40 PM
#4

hehe ska göra de :)
jaadu kläder å skor! uss här e de överfyllt! :(

Alex
5/16/09, 5:26 PM
#5

Skoj skoj. Flört Jag gjorde ju själv rejäl rensning här i april, inför visningen av huset. Fyllde två sopsäckar med grejer jag slängde bara ur skänken… ^^ Man är bra på att samla på sig väldigt mycket skräp…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jenahbella
5/16/09, 5:33 PM
#6

jaa uss nu e snart hallen klar iaf ;D de e i sånna här fall jag e glad över att ja bor i en liten etta :D haha :D
fast får ju inte plats me mycke alls heller :/ blir att stapla uppåt i garderoben :D bor i af i sekelshiftshus så de e högt till tak :D

Annons:
lill-jarven
5/16/09, 5:37 PM
#7

Jag och Malin måste vara ute ur lägenheten i juni och har fått rensa en hel del.. men det har gått bra, tar bara och slänger allt jag inte har använt på ett tag och som inte kostar så mycket att köpa nytt om det skulle visa sig att jag behöver det i framtiden. :)

Ser förj*vligt ut här i lgh just nu.. men det ska nog lösa sig. Malin flyttar mest troligt imorrn och då blir det lite mer utrymme att ställa flyttkartonger på. :) Hon ska flytta in hos sin kille så hon kan ju liksom flytta när som helst. Vissa andra får inte sin nya lägenhet förrän i slutet på månaden.

Jenahbella
5/16/09, 7:29 PM
#8

ah där ser man! :)
jag äääälskar att flytta :D

nu e jag klar me badrummet :)
blev att ta samtidigt som ja duscha me alvin å sigge :D haha :D

MoiraIne
5/17/09, 12:52 AM
#9

storstädning har det vart här med :)

mmm va de luktar fräscht :)

Upp till toppen
Annons: