Annons:
Etikettallmänt
Läst 3217 ggr
Strumpa
2009-06-14 01:50

Vad gillar ni bäst idag?

Jag gillar bäst mitt vin (Chill Out) och mina kära vänner Skrattande

kram på suddisar!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Saga85
2009-06-14 01:57
#1

Jag gillar Sanna för att hon startar en sån här tråd.

Och faktiskt ett vitt vin. För första gången någonsin. Det heter nåntingnånting och finns en halv box kvar i köket, så jag ska nog sno lite till.

Liss
2009-06-14 01:58
#2

Idag har jag bäst gillat att få vara med Alexandra (min systers 4 månaders bäbis) och min syster hela dagen :) Och min Ecko som vart duktig hela dagen.

Just nu, mina popcorn! Och min underbara, underbara bok!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
2009-06-14 02:00
#3

jag dricker också vitt =) najs.

Ecko är sööööööööööööööööööööööööööööööööööt

vilken bok, Lizz?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
2009-06-14 02:02
#4

De är vitt vin som gäller;) (tyskt vitt vin)

Ja, Ecko är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin Gris! :D

Muhaha, boken heter "Så länge vi båda andas" på svenska, och "Breaking dawn" på engelska. De är sista boken i Twilightserien! Im addicted!!! :P Jag har blivit en twilighter! :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-06-14 02:03
#5

Alla pratar om detta Twilight. För att gå emot strömmen har Saga helt struntat i att ens ta reda på vad det hela handlar om. Alls.

Strumpa
2009-06-14 02:05
#6

Jag  har beställt första boken Oskyldig älskar vampyrer..,.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Liss
2009-06-14 02:07
#7

Hahah Bra Sanna! Böckerna är otroligt jäkla, underbart bra! Så mitt tips är att läsa dem, oavsett om man vill gå mot strömmen eller inte ;) För börjar man visar de sig att man inte är stark nog att lägga ner boken ens..

jag har läst alla böcker på en dag, men verkligen fått tygla mig själv med sista för att ha några kapitel kvar ikväll. Skit tråkigt att de är sista boken! :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2009-06-14 02:08
#8

Alltså en bok om dagen, inte alla böcker på en dag! daaah!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-06-14 02:12
#9

#6 Men åh, nu spräckte du min ignoransbubbla Tyst

Liss
2009-06-14 02:15
#10

Muhaha, läs dem Saga! du kommer inte bli besviken.. (tror jag) .. Så kan du bli en twilighter med mig och så kan vi ingå i cullenismen? .. öhh.. va!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-06-14 02:20
#11

*slänger böcker vilt omkring mig och vråååååååååååååååååålar* Nej nej nej!

Liss
2009-06-14 02:22
#12

Haha.. du missar något i alla fall ;)

Men nu går jag, faktiskt.. på riktigt! :) Tack så massa mycket för att ni liva upp mig nu Sanna och Saga. De var jätte skönt i allt mörker :D natti natt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
2009-06-14 02:37
#13

Flipsyde-When it was good på högsta volym =)

Träffade mitt livs kärlek i nya zeeland som ville jag skulle översätta en svensk flipsyde låt till engelska. puss på han.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Link-
2009-06-14 03:39
#14

Jag gillar att det regnat idag. Kanske ska åska imorgon Glad.

Strumpa
2009-06-14 03:41
#15

älskar regn =)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

[GlittriGris]
2009-06-14 03:45
#16

det bästa i dag är att mitt internet funka :)!

Linn
2009-06-14 14:34
#17

Lisette, jag har köpt alla böckerna men inte vågat börja läsa dem än, för när jag gör det kommer jag inte få något annat gjort. Och jag behöver röja i källaren för att få ner de tomma kartongerna där.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-06-14 17:02
#18

Hihi, Twilightmänniskorna poppar ständigt upp! ;)

Linn
2009-06-14 18:12
#19

haha, ja, det är nog så. har nu läst 60 sidor eller något i den fösta boken. har ju inte börjat hända något än men har redan märkt att det är en del småsaker som inte stämmer med filmen. eller man ska nog snarare uttrycka det som att det är en del saker i filmen som inte stämmer övernes med boken.

längtar tills nästa film kommer.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
2009-06-14 18:14
#20

idag gillar ja mest mina illrar som tokar omkring å mat från spicy hot :D haha :Då en viss speciell person :)

Annons:
LiindaH
2009-06-14 18:21
#21

Att mer än halva tiden som vaken har gått, snart får jag sova.
Så jag slipper vara vaken mera.

// Liinda

Musiken
2009-06-14 20:25
#22

Idag gillar jag bast att jag bara jobbade 4 timmar, och dessutom sag att jag ar ledig pa tisdag! :D Och sa ar det valdans trevligt att John ar pa bra humor :)

Solaika
2009-06-14 21:57
#23

Idag gillar jag att min gube äntligen är hemma och att det var lugnt på jobbet idag.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Liss
2009-06-14 22:32
#24

Linn- Ja gud jaa! Som sagt så läste jag en bok om dagen. Så fort jag köpte en ny så lästes den ut under dagen och kvällen, kunde inte släppa den alls :P Och dem är på runt 400 sidor :P

Ja, böckerna är bättre än filmen om man säger så:) Men de är ju oftast så. Jag längtar med till andra filmen. :) Du har inte missat twilight.ifokus va ;)

Maja: Eller hur!:P Så fort jag börja läsa märkte jag att fler och fler runt omkring mig snacka om de:P

Idag gillar jag bäst, att de är en dag närmare imorrn! :P Snart är de faktiskt imorrn.. och gud så kul! Nu börja de pirra i magen! :D

Annars gillar jag att jag handlat idag, så jag har massa gott att äta! Ja, inte mat då alltså.. utan gott:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2009-06-14 23:26
#25

Idag gillar jag mest att dagen snart är slut. Nu vill jag lägga mig och bara inte vakna på jäkligt länge.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
2009-06-14 23:27
#26

Obestämd

// Liinda

Telefonkontakt
2009-06-14 23:59
#27

jag gillar ostbågar bäst idag..

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
Faxlin
2009-06-15 00:03
#28

Det jag gillar bäst nu är att jag har sett att jag fått till ett par skapliga bilder på några av mössen. Mer fota får det bli i morgon igen :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Angelclaw
2009-06-15 02:13
#29

jag har inte läst eller sett twillight heller, men vad jag fattar så ska det vara konstiga vampyrer, som tål dagsljus med glittrar?? Låter skumt. Bäst låta bli :P

Idag gillar jag bäst..hmm…. att jag har typ..20 pass kvar till semestern :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Linn
2009-06-15 21:14
#30

#24 fick inte läst så mycket igår eller idag. Har läst typ 170 sidor eller något. Efter maten blir det till att fortsätta läsa. Jag har allt varit inne på twiligt, men det är så mycket spoilers över allt, kikar in där igen när jag har kommit in en bit i serien.

undrar vad jag gillar bäst idag. inte är det besiktningen på bilen i alla fall.. Jo! jag har invigt min matberedare jag fått av mamma och den var superb!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-06-15 21:18
#31

#30 Jo de är endel spoilers, men dem är iaf noga med att skriva spoiler över då:) Fast jag kunde ju inte riktigt hålla mig iaf.

Jag har läst klart sista boken nu, så nu är de tomt och ekar här hemma;)

Idag gillar jag självfallet bäst min nya tatuering! Är så nöjd, så glad, ser fram imot slutgilltiga resultatet, kommer att spegla mig ofta helt plötsligt jag är så … så…. trött! Fy fan, höll på att somna i tatueringsstolen. 5 timmars sömn innan möte och tatuering, inget skönt!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ChristineL
2009-06-15 21:22
#32

Jag gillar mina katter bäst idag! Har i övrigt varit en total uppochnedvänd dag för mig så var skönt att komma hem till dom.

Musiken
2009-06-15 21:49
#33

Jag gillar… inte sa mycket alls idag.. det ar en valdigt trakig dag.. Tlll och med jobbet var segt och langsamt. Knappt nagra kunder for omvaxlings skull.

Linn
2009-06-15 21:50
#34

#31 Mohahaha! Jag har massa läsning kvar! Du får ta och läsa om dem. :P

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
LinnB
2009-06-16 12:54
#35

Jag gillar att det inte är sol idag!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Telefonkontakt
2009-06-16 13:56
#36

jag gillar att vi har sol idag! :D

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Maja
2009-06-16 18:15
#37

#24 - Hihi, jaa, sedan blev jag Medarbetare på twilight.ifokus.se också.. :P

#31 - Då blir det till att läsa om dem då! ;) Har du läst Midnight Sun också?

Liss
2009-06-16 18:19
#38

Linn: Jaa jag får ju göra det, men är inte samma sak jue! Nu vet jag hur de slutar:P Fast skulle behöva läsa om dem, händer ju så mycket..

Juve: Haha! Jaa jag har läst dem 12 kapitel de finns av Midnight Sun med. Och har typ läst allt annat som finns med, dem få engelska kapitel som finns på nätet etc:P Men får väl köpa böckerna i engelska med så blir de lite mer spännande igen.

Idag gillar jag mest att de är soligt och att vi ska ut och dansa ute:) Och att min arm är lite minre svullen. (mindre roligt att den pulserar och värker)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-06-17 01:34
#39

För någon knapp timma sedan kom jag ut som bi för mina föräldrar. Skönt att ha ur världen. Min fars reaktioner när jag berättade att flickan som de träffade igår är mer än en vän. "Jag tyckte ni såg lite…gulliga ut" och "Så länge jag slipper krama Jonas Gardell" (min far har väldigt svårt för det där med att kramas, inom familjen kan det vara ok, men när pappans till hans första barnbarn ville ge honom en hejdåkram blev han lite för blyg…).

Det är nog vad som vart bäst idag. Och att jag äntligen köpt Arvikabiljett. Och att jag fått tillbaks mitt rödvin.

Liss
2009-06-17 03:24
#40

Grattis Saga, eller vad man ska säga Skrattande Låter jätte bra.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2009-06-17 04:28
#41

Vad bra att du berättat Saga. Tror man mår bäst av att vara ärlig om allt. och speciellt om sådant och till sin egen familj liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Liss
2009-06-17 21:02
#42

Idag gillar jag bäst att solen skiner och de vart så skönt att jag kunnat gå i linne och sluppit en tröja som klistrar fast mot armen.

Och fika med vänner..  Och mitt lilla egna ljus Ecko.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2009-06-17 21:33
#43

I dag gillar jag mest att det inte regnat. Har sååå saknat solen. Men något negativt är att det har tydligen myggen med gjort. Helskotta vad med mygg vi haft.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

SagaoAlfred
2009-06-17 22:48
#44

Jag gillar att det är en dag mindre tills på fredag..

Musiken
2009-06-17 23:11
#45

Jag alskar min mamma

Faxlin
2009-06-18 01:55
#46

#45: Vad roligt att höra. Jag blir lite extra varm i hjärtat när jag hör sådant.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
2009-06-18 02:16
#47

#40 Haha, precis så sa min syster när hon fick reda på att jag hade fått mens Flört

#41 Så sant. Jag fick ju exakt den reaktionen jag förväntat mig. Min far som mest ryckte på axlarna och min mor som mest verkade vara rädd för att verka homofobisk. Men det är ju skönt att ha det ur världen.

Jag måste instämma med Musiken - jag älskar min mamma. Och min pappa. Min hela familj. Tror jag insåg det lite idag hur bra jag har det. Vi har aldrig varit direkt öppna med varandra, men det här senaste knappa året har jag kommit ut inte bara som bi, utan även som deprimerad. Och ett sånt stöd jag fått. Hur underbara de är. De har verkligen gjort allt rätt. Särskilt min mamma. Att hennes första reaktion när jag berättade att jag inte mådde särskilt bra var att erbjuda sig att ta nästa tåg till mig (6 timmars resa). Nej. Nu blir jag alldeles känslosam. Ska nog gå ner och ge min mor en kram. Och tacka de högre makterna för att jag har en sån fin familj.

SagaoAlfred
2009-06-18 02:49
#48

#39 gud så skönt att ha berättat. önskar att jag också vågar..

Annons:
Saga85
2009-06-18 02:54
#49

#48 Det är som att dra av ett plåster - dra det snabbt och tänk inte på hur det kommer svida. Svedan går över. Jag råkade göra det på impuls, jag tänkte inte ens. Fast jag hade det iof väldigt lätt. Egentligen.

SagaoAlfred
2009-06-18 03:16
#50

#49 min mamma och mina syskon med deras respektive och barn vet ju. det är min pappa som är problemet och jag önskar att det vore så enkelt som att dra av ett plåster. men men.. nån gång snart vet han också.

Saga85
2009-06-18 03:22
#51

Men skönt att några vet det iaf. Då kan du ju gå samman med dem när du väl känner dig redo att berätta?

Jag tar iof nog alldeles för givet det där med att inte ha några problem med att komma ut. Sen har jag ju iof min bästaste vän som säger att hon aldrig kommer kunna komma ut för sina föräldrar då de är alldeles för troende för att kunna acceptera det utan tror att hon kommer hamna i helvetet för det.

SagaoAlfred
2009-06-18 03:27
#52

#51 Jo, det är jätteskönt att de flesta vet iaf. :)

Men fy va jobbigt. :(
Jag är själv troende, och har flickvän. Haha. Det går finfint.
Har ju även jobbat inom kyrkan i typ 7 år och de flesta arbetskamrater vet även om att jag är bi och är jättepositiva till det.
Så synd när vissa är så extrema bara. :/

Saga85
2009-06-18 03:34
#53

Skönt att du har det så! Religioner kan ju annars vara rätt så inskränkta (eller snarare vissa religiösa människor). Min väns familj är dessutom (rätt så) strikta muslimer. Hon berättade att en släkting till henne sitter i fängelse pga sin läggning. Fan. Vi ska vara glada att vi bor i Sverige.

SagaoAlfred
2009-06-18 03:38
#54

Aaa. Folk har dock jäääkligt mkt fördomar så fort man säger att man är kristen. Många kristna är inte så tråkiga å trångsynta som man kan tro.
Liksom, jag är bisexuell, dricker när jag vill, festar när jag vill, har sex när jag vill osv. men är lika troende för det. Svenska kyrkan är jättebra. :)

Fy. :/ Jaa, det ska man verkligen vara..

Saga85
2009-06-18 03:54
#55

Jag måste erkänna…jag var väldigt fördomsfulla mot kristna…tills jag började umgås med en jäkligt bra tjej uppe i Falun som berättade att hon var kristen. Kändes lite grann som när man hört om homofober som helt plötsligt inser att homosexuella är som vem som helst. Skäms

Innan jag började på gymnasiet trodde jag t.o.m. att kristna inte fanns i Sverige.

Annons:
[GlittriGris]
2009-06-18 04:09
#56

jag har haft kul med mina kompisar och känner att jag har  kommit mkt närmare bästis vi gled i sär lit emen nu  är vi oskiljbara igen :),
Och så är min mens slut för denna månad och det är nog det bäst ;)!

SagaoAlfred
2009-06-18 04:10
#57

#55 Haha. Ja, det finns som sagt var väldigt mkt fördomar. Tungan ute
Jag kan också passa på att erkänna, även fast jag är troende och kristen, har jag aldrig läst bibeln. Förutom på konfan då kanske, haha. Även om jag känner till väääldigt många händelser i den iaf. :P Haha.

Faxlin
2009-06-19 00:19
#58

Ja men det där med att vara homofob är ju lika "illa" som att vara kristen med eller homo. Så det är nog helt upp till vem man talar med tror jag.
Jag personligen har alltid sett mig själv som väldigt fördomsfri tills jag insåg att jag nog inte är det.
Jag kan säga att innan jag lärde känna er här inne så skyndade jag mig kvivkt åt andra hållet när det dök upp någon som var homo. Så ja homofobi kan man nog säga att jag lider av till viss gräns. Även om den har lagt sig en hel del sedan jag börjat prata med er här inne. Men jag jobbar på det kan jag säga. Men hoppas samtidigt att jag inte har trampat någon av er på tårna på grund av hur jag känner. För det har i sådana fall aldrig varit min mening.
Hoppas jag inte sårat någon dock.

Kram på er

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
2009-06-19 01:02
#59

Det har jag verkligen inte märkt av Åsa! Fördommar tror jag dessutom att de flesta har, och så länge man är medveten om att det är en fördom och ändå försöker se förbi det är det inte särskilt illa.

En av mina närmsta vänner berättade att hon förr var väldigt homofobisk - tills en av hennes killkompisar kom ut för henne. Det var liksom det sista jag väntat mig av henne. Men en fördom bottnar ju ofta i att man inte riktigt känner någon som är "sån". Och ofta kan det inte behövas mer än att man börjar prata/umgås med dem.

Saga85
2009-06-19 01:03
#60

Idag gillar jag min Leon allra allra bäst! Och att jag kom ut även för min lillebror. Det enda han sa var att han tänkt att fråga mig om det. Så. Bara två bröder och en syster till att berätta för.

SagaoAlfred
2009-06-19 01:10
#61

#58 Jag har inte heller alls märkt av något sådant Åsa!

Och jag kan erkänna att jag själv också kan ha fördomar om allt möjligt, det har nog vi alla.

Har även en hel del vänner som först blev lite osäkra när jag berättade att jag var tillsammans med Malin (har ju annars alltid bara tyckt om pojkar och har inte ens tittat åt en annan tjej på det viset), men som sagt att den osäkerheten försvann när de såg oss tillsammans. Att vi fortfarande är Ida och Malin, precis samma människor som innan vi blev tillsammans, men gladare.

Så som Saga säger så är det ju ofta bara att man inte riktigt känner någon som är "sån", men att det oftast försvinner snabbt också.

Faxlin
2009-06-19 02:49
#62

Vad skönt att höra att jag inte gjort er ledsen eller haft någon negativ inverkan på er för att jag är som jag är. Tack Saga och Ida för att ni tar det så bra. Jag har varit väldigt orolig kan jag säga över hur eran reaktion skulle bli på det här. Men känner samtidigt att jag vill vara ärliga emot er och berätta hur det är liksom.

Tack

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Emaljoh4
2009-06-19 16:44
#63

Idag gillar jag at jag har FF… Skrattande och att en kompis ska sova över!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Jenahbella
2009-06-19 16:44
#64

idag gillar ja att ja ska få åka ifrån stan en stund och att solen skiner ! å att de inte är långt tid kvar till tatueringstid :P

Liss
2009-06-20 00:33
#65

Idag gillar jag bäst att solen sken hela tiden och allt gott man ätit idag. Och att tatueringen alldeles snart är läkt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Musiken
2009-06-20 04:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

Idag gillar jag Anders bast. Den enda vannen som faktiskt fragat hur jag egentligen mar. Den enda som faktiskt brytt sig alls. Den enda som gett mig en kram pa ett halvar snart. Det betydde otroligt mycket.. Bastaste Anders!

Jenahbella
2009-06-20 14:30
#67

#66 va härligt! :)

bäst idag är att solen skiner och att ja kommer få ordning på mitt hem, äntligen ^^

Faxlin
2009-06-20 14:35
#68

#66: Härligt, sådana vänner är underbara.

Idag gillar jag bäst att jag har fått mysa med mitt ena barnbarn i ett dygn. Underbart att ha dem hemma ibland.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
2009-06-20 16:41
#69

#66 Fint med såna vänner. De behövs Kyss

Idag gillar jag att min mor och far hämtade mig inatt. Jag hade börjat gå hem vid 3-tiden, och hade en 40 minuterspromenad att se fram emot. Knappt halvvägs hem ringde mor och undrade vart jag var, då de var påväg. Söta de är. De har ju aldrig hämtat mig när jag var yngre, undrar varför de gör det nu.

Annons:
Liss
2009-06-20 20:14
#70

Bäst idag, har nog inte vart ännu. Ska snart möta upp vänner och parta lite. Så får se vad som blir bäst under kvällens gång :)

Fast hittills är de min underbara kille! Och att solen är framme idag med :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-06-20 23:20
#71

Idag fortsätter jag att älska mina böcker.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Solaika
2009-06-20 23:48
#72

Det bästa idag är nog grillad fläskfilé med pommes o tzatziki i goda vänners lag det bästa. Med paj o vaniljvisp till efterrätt :D

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Jenahbella
2009-06-21 13:48
#73

det bästa idag är att solen skiner å att ja ska till parken med Alvin och Alexander å äta mjukglass! :)

Telefonkontakt
2009-06-21 20:26
#74

idag gillade jag bäst maten jag lagade. blev nästan perfekt på första försöket :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ChristineL
2009-06-21 22:35
#75

Jag får nog säga mina kissar idag igen. Dom är så nöjda med att ha mig hemma nu när jag var borta över midsommar, vill bara vara med och gosa hela tiden! :D

Liss
2009-06-21 23:02
#76

Idag var de bästa (under natten) absolut Marcus Skäms 

Idag under dagen var de bästa att äta kebab ute i solen :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Telefonkontakt
2009-06-22 01:02
#77

Idag var inget bra. Eller möjligen ben & jerrys..

Skitdag idag, faktiskt..

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Maja
2009-06-22 01:02
#78

Bäst idag:

QP-meny från McDonald's!

Jenahbella
2009-06-22 02:11
#79

det bästa idag har vart promenaden i parken med alexander och sen filmkvällen med elias :)

rosahamstern
2009-06-22 16:32
#80

det bästa med idag är att jag har fått en vitt hamster

Jenahbella
2009-06-22 21:02
#81

de bästa idag var när min chef ringde å sa att ja fick ledigt, å lunchen i söderköping, å mysstunden i parken och myskvällen som komma skall :) hela dagen har vart bäst idag! :D

Liss
2009-06-22 23:33
#82

Idag har de bästa vart, ron i kroppen. Har bara varit skönt idag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Solaika
2009-06-22 23:46
#83

Det bästa idag va frukosten på altanen med datorn och the sims 3 ;)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Annons:
Jenahbella
2009-06-23 11:22
#84

det bästa idag är att jag har tatueringstid Förvånad

rosahamstern
2009-06-23 11:44
#85

att min hamster har bitit mig för första gången

SagaoAlfred
2009-06-23 14:01
#86

#84 du vet att du måste visa bilder sen va? :D Lycka till! =D

Det bästa idag är att mamma sa att hon, pappa och min bror och hans familj antagligen kommer till Umeå till helgen. :D :D

Telefonkontakt
2009-06-23 23:52
#87

#86 jag har en bild ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Telefonkontakt
2009-06-23 23:52
#88

idag gillar jag min chilli con carne bäst.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Saga85
2009-06-24 00:12
#89

#87 Visa Skrattande

Maja
2009-06-24 00:22
#90

Hunden!

Och att jag fick G på sista kursen så nu har jag mina 60 hp så första året är klart! :D

Annons:
Strumpa
2009-06-24 00:28
#91

jag med Maja :D:D:D grattis! hurra!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Maja
2009-06-24 00:29
#92

#91 - Grattis, grattis, grattis! =)

Har du allt annat klart också? =)

Telefonkontakt
2009-06-24 00:36
#93

#89 tror att fnuha vill visa själv först.. så du får nog hållas en stund till Tungan ute

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ChristineL
2009-06-24 00:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#94

Finns ingen som är så söt som min Smokey ;)

Strumpa
2009-06-24 00:49
#95

Maja: jaaa de är klart :) hehe. så de är skönt =)

Christine: vilken sööt:)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Maja
2009-06-24 00:50
#96

#95 - Det måste firas! :D

ChristineL
2009-06-24 00:51
#97

Sanna: Han har så skön stil! En riktig livsnjutare och kelgris är det, min bebis ;)

Annons:
SagaoAlfred
2009-06-24 11:59
#98

Det bästa idag är att det är SOL och varmt ute! Och att mina bästa vänner från högstadiet (som jag tyvärr inte träffar så ofta nu för tiden) kommer hit och hälsar på idag. Skrattande

Strumpa
2009-06-24 12:06
#99

SOLEN!!!!!!!Skrattande och 25 grader i skuggan.

och mitt hår =) (ska visa bild sen)

och att jag åker till dalarna igen imorn Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
2009-06-24 13:35
#100

Idag måste det vara solen. Tycker verkligen om den.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
2009-06-24 13:55
#101

Jag har en lysande röd lugg! Iiih

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
2009-06-24 14:54
#102

#101 Vavava?

Idag gillar jag bäst inomhus. Är för varmt och soligt ute.

Saga85
2009-06-24 14:59
#103

Jag ändrar mig - Maja är bäst idag. Alltid.

Solaika
2009-06-24 23:29
#104

Mys i solen med söta gerbilgrabbar på kvällskvisten :D

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Annons:
Maja
2009-06-25 01:52
#105

Min godkända uppkörning!

Solaika
2009-06-25 01:57
#106

#105 Yey! Grattis!!

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Strumpa
2009-06-25 02:00
#107

Du är så bra Maja :) Grattis igen!

Bäst idag är mina röda slingor och min röda lugg =) Och min extrema solbränna.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Maja
2009-06-25 02:03
#108

Tackeli-tack! :D

Faxlin
2009-06-25 02:05
#109

#105: Grattis i massor. Du är super gumman. Såååå glad för din skull.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Maja
2009-06-25 02:07
#110

#109 - Taaack! :D Jag åkte förbi Älvkarleby, visst var det där du bodde eller har jag fått för mig det bara? :P

Faxlin
2009-06-25 02:13
#111

#110: Stämmer bra det. I Älvkarleby bor jag. Eller för att vara mer exakt så bor jag i Älvkarleö. ;-) Men åkte du förbi utan att hälsa på? Dååååligt. Men snällt att du tänkte på mig då i alla fall :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Maja
2009-06-25 02:15
#112

#111 - För att jag inte vågade chansa på exakt vilket hus du bodde i kanske? ;)

Hihi, men jag åt på det där Dragon Gate! Häftigt ställe! :D

Faxlin
2009-06-25 02:24
#113

#112: Va, men det är ju en liiiten by. Du hade bar behövt sagt mitt namn så hade de berättaat vart jag bor :-)
Men visst har du rätt, Dragon Gate är häftigt. Har också ätit där förrut. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
2009-06-25 02:38
#114

idag gilla rjag bäst att vi precis har betalat alla räkningar. trodde det skulle bli mer, men ack så fel jag hade. Glad

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Link-
2009-06-25 03:01
#115

Bäst idag är paket från Tradera. Weee!

Strumpa
2009-06-25 03:02
#116

Vad har du klickat hem då, Link? :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Link-
2009-06-25 03:05
#117

Smink Oskyldig

Strumpa
2009-06-25 03:07
#118

hihi :D love it.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Angelclaw
2009-06-25 19:41
#119

jag gillar min nya väska :D Och solbrillor! :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Linn
2009-06-25 21:23
#120

Grattis Juve!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-06-25 22:26
#121

#120 - Tack! :D

Hihi, gissa vem som har kört runt i staden idag? ;)

Jenahbella
2009-06-26 07:45
#122

idag gillar ja mest att ja kunnat byta mitt septumpiercingsmycke :) äntligen!

ChristineL
2009-06-26 08:28
#123

Idag gillar jag bäst att jag ska ut och äta på restaurang ikväll med min älskling  :)

SagaoAlfred
2009-06-26 12:32
#124

Att mina föräldrar och min storebror och hans familj kommer hit över helgen. Så jag ska mysa en massa, å busa å pussa på min brorsson som aldrig förr. Åh!

Link-
2009-06-26 13:51
#125

Att jag nyss steg upp. Sovmorgon deluxe.

Annons:
Liss
2009-06-26 19:40
#126

Idag är de bästa att de är lungt nu, efter en hel vecka med massa grejer. Och att jag kan gå ute i bara linne och shorts i de underbara vädret.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Saga85
2009-06-26 20:10
#127

Idag åkte jag och köpte tält, och det visade sig vara 100 spänn i rabatt. Bra bra. Inhandlade även ett stormkök, nu gäller det bara att klura ut hur det funkar då det inte fanns någon som helst beskrivning.

Faxlin
2009-06-26 22:43
#128

Det bästa idag är nog att jag faktiskt unnat mig själv två klänningar idag. Kände att då jag bara äger en riktig ommarklänning behövde ha något att byta med i denna värme. Och med rea och allt vart det 149:- för dem båda.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Maja
2009-06-26 22:52
#129

#128 - Underbart! :D

Biiiilder!

Angelclaw
2009-06-27 00:01
#130

Idag: Jag är LEDIG HELA HELGEN :D!!!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Saga85
2009-06-27 01:02
#131

Det är bra Åsa! Mer klännijngar till folket Skrattande

SagaoAlfred
2009-06-27 13:23
#132

Att jag ska köpa en teddyvädur om några veckor! =D

Annons:
Telefonkontakt
2009-06-27 14:31
#133

att det är fest ikväll ^^

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Liss
2009-06-27 21:43
#134

Bäst idag, ja det måste räknas som idag för jag började klockan 04.00, är att jag börjat skriva på en bok!

Får se hur länge det håller. Har försökt förut men tappat intresset. Min mor har sagt hela tiden att jag borde skriva, för jag tycker om det och har mycket på lager. Nu bara ramla det ur mig, skrev 10 sidor men den var jag tvungen att sova :P

och såklart, solen skiner och himlen är blå - vad det är skönt att leva då!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

niffen
2009-06-28 02:59
#135

Min pappa! Kommer vara utan min pappa i två veckor nu, usch…  :(

Saga85
2009-06-28 17:39
#136

#134 Åhå, så kul! Skickar över lite inspiration och motivation till dig!

ChristineL
2009-06-28 17:41
#137

Åh, vad roligt Lisette! Hoppas du finner all motivation du behöver!

Linn
2009-06-28 21:15
#138

Lisette, vad är det för bok du börjat skriva på?

Bäst idag är nog att jag fått tummen ur att masa mig ut i det fina vädret och fått massa färg. Eller jag hoppas att det blir det sen när detta röda lägger sig.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Telefonkontakt
2009-06-28 21:24
#139

Det bästa idag är att Likström.se är uppe!

Helgon gick ju och förstördes så de gjorde ett nytt community.. Men det är fortfarand eunder uppbyggnad, så det är inte värt att sitta där än för mig del.. Men snart så. Verkligen bäst! <3

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
Jenahbella
2009-06-28 23:50
#140

bästa idag e att jag har vart ute på landet å latat mig, rott båt å solat å ätit grillade hamburgare :D

Solaika
2009-06-28 23:50
#141

Det bästa med den här dagen är slappandet med en bok i skuggan.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Liss
2009-06-29 00:59
#142

Tack så mycket Saga och Chrisitne :) De går jätte bra, så tack för motivationen :) Har skrivit 30 sidor nu, har inte skrivit något idag ännu dock. Men ska sätta mig nu.

Linn: Jag vet ärligt talat inte vad den klassas som, men kärlek innehåller den;)
Och jag tänker inte direkt babbla ur exakta handlingen heller, för jag vet inte ens om det är något bra :P Men kul är det.

Idag har det bästa vart; Minigolf, solning, åkt ut till ett ställe och käkat precis vid vattnet (Love that place) och att det vart 36 grader här :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
2009-06-29 02:09
#143

Idag var det bästa en underbar dag ihop med min dotter i Uppsala. Vi var på iller träff och fick umgås med flera underbart trevliga illerägare och massa mysiga illrar. Vi hade tre av våra juveler med oss.
En lyckad dag om man bortser från idioten som frågade vad man hade iller till. Och som efter svaret att vi har den som ni har er hund frågar:
Så ni dödar den och använder pälsen?
Öhh, nej. Det vore som om du skulle döda din hund för att ta dens päls.
AHA! det är alltså en älskad vän?

Morr frust fräs. Idioter finns det gott om.

Men som sagt var, jag och Malin hade en underbar dag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
2009-06-29 02:36
#144

Men…tönt! Då är ju alla "mina" pensionärer med sina "jaha…du använder den till jakt?" harmlösa.

Trevligt att ni haft en fin dag. Jag hoppas man får se lite bilder inne på iller?

Faxlin
2009-06-29 02:38
#145

#144: Måste tyvärr säga att jag inte var speciellt aktiv med kameran. Det var så otroligt trevligt folk där så tiden sprang iväg med att vi pratade om mitt favorit ämne; illern :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Niike]
2009-06-29 03:48
#146

Idag gillar jag vädret bäst för det har varit sååå underbart!

Annons:
Faxlin
2009-06-29 06:08
#147

I natt gillar jag King bäst. Något att göra när man inte kan sova i alla fall. Något som får tankarna bort lite från värken.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
2009-06-29 15:07
#148

bäst idag är att ja har fått sova ut ordentligt :)

SagaoAlfred
2009-06-29 16:02
#149

bäst idag är att det fortfarande är soligt och varmt ute!

Liss
2009-06-29 23:28
#150

Bäst idag - Vädret, och vara ute hela dagen, den bra musiken som streama i mina öron när jag gick i genom skogen och mima!
Min underbara hund, som jag lekte med ute.
Dansen och den goda chokladkakan Nina bjöd på!
Mina nya shorts som vart inhandlade idag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-06-29 23:30
#151

Bäst idag: Stephanie Myers! Oboy vad jag älskar hennes böcker!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
2009-06-29 23:44
#152

Jag gillar bäst Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie :D

Solaika
2009-06-30 00:15
#153

en mysig dag i lastbilen med gube är bäst idag :) O mysungar till gerbier :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Annons:
Liss
2009-07-01 00:18
#154

Mina nya underkläder. Jag var i stort behov av nya trosor, and now I have them.

och solen fortfarande, rätt skönt att de blåste lite idag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
2009-07-01 00:24
#155

Idag gillar jag bäst att jag faktiskt masade mig iväg och träffade en tjej som jag bara träffat på någon fest innan och knappt pratat med tidigare! Jag gör seriösa framsteg!

Vi var på stranden och som Lisette säger, det var skönt att det blåste lite idag. Jag höll mig i skuggan eftersom att jag har bränt mig och fick badat 1½ gång, svinkallt var det dock!

Är hemma hos mamma nu och har myst med lillebror! Han är så himla söt! 2½ år är han. Vi såg en bebis på tv och hans pappa frågade om Bassie visste vad som låg i mammas mage. "Bebijs" säger han då. Tycker det är ganska otroligt faktiskt att någon så liten faktiskt kan vara medveten om vad som ligger i en stor mamma mage.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Telefonkontakt
2009-07-01 01:12
#156

bäst idag var at jag fick en sodastreem ^^

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

[Niike]
2009-07-01 01:20
#157

Hmm.. Att jag hittade ett par gamla jeans som är alldeles för korta, men jag får fortfarande plats i dem. Så jag klippte lite och vips blev det ett par jeansshorts som jag nu älskar Skrattande

Jenahbella
2009-07-01 01:24
#158

bäst idag var at ja fick sluta tidigt :) å sällskap till affären! :D

Jenahbella
2009-07-01 14:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#159

bäst idag är en pussig sigge! :D

[Niike]
2009-07-01 14:48
#160

#159 Naaw, gull :D

Annons:
ChristineL
2009-07-01 22:00
#161

Bäst idag är min pojkvän som springer och köper pizza till oss nu ;)

SagaoAlfred
2009-07-01 22:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#162

#159 Söt sigge!

Bäst idag är att jag har tingat Sjömorens Casper istället för Bamse.
Lycka!

Jenahbella
2009-07-01 23:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#163

en bild p åsigge ^^kunde inte låta bli Oskyldig
bäst idag var att träffa lowe å andy i parken :) 
å den läskiga bebisen som numer är gulliga elva :D hihihi
sigge å naken-alvin var självklart med :D

Linn
2009-07-01 23:29
#164

Bäst idag är nog att det varit en riktigt skön dag som jag faktiskt spenderat på stranden.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Angelclaw
2009-07-01 23:30
#165

Naken-Alvin??

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Jenahbella
2009-07-01 23:31
#166

hah ajaa alvin har tappat vinterpälsen å har inte så mkt sommarpäls än :P så han ser lite naken ut :D haha

Telefonkontakt
2009-07-01 23:39
#167

nakeniller!!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
Jenahbella
2009-07-01 23:40
#168

#167 japp de e ju de senaste ;)

Linn
2009-07-01 23:42
#169

Jag vill också ha en iller. Om det inte vore för det att de luktar så illa så hade jag nog redan haft ett par.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Solaika
2009-07-01 23:46
#170

Jordgubbssaften som är klar är det bästa idag :)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Jenahbella
2009-07-01 23:53
#171

#169 äsch man vänjer sig :D

Faxlin
2009-07-02 00:18
#172

#169: Men de luktar inte illa. Ja om du inte likt Fnuha och mig promt måste ha en okastrerad hane då. För de luktar inte hallon precis.

#171: Så där får du ju inte säga. Då tror ju folk att illrar luktar illa.

Bäst idag måste vara….

*funderar*

Källaren. Det är sååå svalt där i jämförelse med resten av huset.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Niike]
2009-07-02 01:51
#173

Jag vill också ha en iller!!
Finns det nakenillrar förresten?? :P

Bäst idag är lätt Ice Age 3 som jag såg på bio förut :)

Jenahbella
2009-07-02 01:54
#174

nee de finns inga naken illrar :P alvin e nog bland de första Skrattande

Annons:
[Niike]
2009-07-02 02:02
#175

Haha! Men usch vad läskigt det borde se ut :P Tycker skinnymarsvin är så vansinnigt fula.

Faxlin
2009-07-02 02:14
#176

#173: Illrar är lätt det mest underhållande husdjur man kan ha. De är kärleksfulla, mysiga och busiga. Precis som jag vill ha mina husdjur. Tack och lov för att det inte finns nakenillrar, det är inte vackert med djur som är pälslösa. Alltså nu menar jag djur som egentligen ska ha päls. Som hundar, katter och marsvin.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Niike]
2009-07-02 02:17
#177

Nu ska du inte sitta och säga en massa bra saker om illrar för då blir jag bara ännu mer illersugen! :D Säg allt dåligt istället, hihi!
Håller med dig, pälsdjur ska ha päls!

Faxlin
2009-07-02 02:25
#178

Okej allt dåligt. Låt se.

Hmm, dåligt.

hmm, hmm, svårt. Finns inte mycket dåligt med dem.

Men ja det skulle vara att inte alla illrar blir helt rumsrena då. Men ja, det är inget stort problem här för mina sköter det rätt bra trotts att jag har flera stycken.

Så jaaa, nackdelen. Jag vet inte, ser ingen nackdel. Skulle vara att det är mycket sjukdommar på iller så många förlorar sina illrar redan runt fem års ålder.

Men ja annars bara positivt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Niike]
2009-07-02 02:32
#179

Men att de kan förstöra ett helt rum om man har otur? ;D försök inte, det har jag sett bild på ! hihi
o bita sönder en massa. o bitas riktigt hårt ?

Faxlin
2009-07-02 02:44
#180

Jadå de kan förstöra ett helt rum, om man itne illersäkrar. Men det är då människans fel inte illerns.
Och ja de kan bitas riktigt hårt om man inte uppfostrar den, men åter det är männsikans fel inte illerns.
Och ja de kan bita sönder en massa om man inte illersäkrar men det är en engång männsikans fel inte illerns.

Lite som om du skaffar något annat djur. Man måste säkra för en hundvalp, kattunge eller vd man nu tar hem. Annars kan de förstöra saker eller skada sig själv. Likaså som att man måste uppfostra dem med för att de ska veta vad de får och itne får.

Vissa ser illerns envishet som ett negativt drag. Då det innebär att man måste vara otrolgit envis själv för att lyckas vara envisare än illern för att lära den saker. Men jag ser det inte som en nackdel att jag har ett djur jag måste jobba med och lägga tid på att umgås med för att lära den något. Jag ser det som en bonus. Att ha ett djur med lite jävlar anamma i som kan tänka själv och använda sig av sitt egt huvud. Även om det innebär att jag måste använda mitt ännu mer för att ligga steget före.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Niike]
2009-07-02 02:56
#181

Ja jo det är ju sant :-) Undrar om iller är ett djur för mig. Känns som det, men man vet ju aldrig innan man testat. Gillar djur med mycket personlighet och med fart i men som ändå är gosiga. Och busiga!! Och tycker det låter som om illrar är sådana? Men har hur som helst inte möjlighet att skaffa iller nu. Får vänta några år och hoppas att jag fortfarande vill bli med iller då. :-)

Annons:
Faxlin
2009-07-02 11:51
#182

#181: Iller är nog ett djur som man antingen älskar eöller hatar tror jag. Och bästa sättet att veta om det är djuret för dig är att träffa flera olika individer så att man får se riktigt vad det är man ger sig in på.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Niike]
2009-07-02 12:09
#183

Ah precis =) Är nog ett tag kvar till den dagen. Får sitta och kika på söta illerbilder sålänge.. suck :P

ChristineL
2009-07-02 13:28
#184

Bäst idag är att min brorsdotter fyller ett år, grattis lilla Wilma <3
Sen så är jag duktig och ska iväg och lämna blod idag med :)

Faxlin
2009-07-02 15:53
#185

Bäst idag är vterinärbesöket hos hästarna. Det var exakt det fel jag sa att det var. Och min tös kommer må bra igen snart. :-)
Sedan bara älskar jag min veterinär. Han kom hem till mig och hämtade mig så jag fick åka med honom till stallet. Inte lätt när man inte har körkort :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2009-07-02 17:06
#186

Det bästa idag är att vi har fått kallvatten i badrummet, och en ny toalett! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
2009-07-02 20:41
#187

bäst idag är lillebror. älskade lillebror.

Och att jag fick följa med mamma till mödravådcentralen och lysna på mitt småskyskons hjärta! Det var riktigt mysigt!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
2009-07-02 23:16
#188

Bäst idag var bad och solning vid stranden! :) Och min drömmman!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
LiindaH
2009-07-02 23:40
#189

Det bästa idag…

Det är att jag hittade ett par byxor som jag fick för något år sedan som jag inte kommit i för att jag vart alldeles för stor .
Men nu jädrar är det bevisat att jag gått ner från 44 till 38 !!
Känns så JÄääääääääävla underbart.

// Liinda

Telefonkontakt
2009-07-03 00:31
#190

bäst idag var att utdragning av visdomstanden gick lätt, snbbat och enkelt :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Anna
2009-07-03 00:45
#191

#189 Gud vad härligt! :D

Bästa idag var vattnet, perfekt temperatur i sjön!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Jenahbella
2009-07-03 01:32
#192

bäst idag är att ja precis har gått på semester :D wuhhuuuuuU! :D

Alex
2009-07-03 17:26
#193

Härligt, Fnuha!

Bäst idag för mig var att jag har fått min nya mobil. Samt att min mor kom hit (som hade med den) och bjöd på lunch, och öl. Tungan ute Så nu har vi sparat lite pengar!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jenahbella
2009-07-03 17:27
#194

#193 va fick du för mobil? :) 

Bäst idag är att umgås med elias å mika :)

Alex
2009-07-03 17:35
#195

#194 En SonyEricsson T700. Glad Röd och svart.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Alex
2009-07-03 18:11
#196

Okej, det här var ju inte ett dugg irriterande… Hur tusan får man ut simkortet? Obestämd Det sitter ju fast…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anna
2009-07-03 19:53
#197

Bäst idag är att jag har kunnat vädra ur rummet ordentligt då det åskat och regnat och varit svalt ute, samt att jag äntligen börjat packa ihop inför flytten om 3 v :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Solaika
2009-07-03 23:12
#198

Upplösningen på en jobbigt krånglande sak är det bästa idag.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Linn
2009-07-03 23:23
#199

Bäst idag är min chef!

Fick göra en brudbukett idag, vilket inte jag fått göra innan. Men eftersom att jag ska börja jobba där på heltid till hösten så måste jag lära mig att göra allt. Så idag åkte hon från jobbet 16.30 och jag jobbade själv resten av kvällen plus i morgon.

Hon visar på så många sätt att hon har förtroende för mig och litar på att jag kan sköta hennes butik utan att hon är där! Vilket är sååå skönt! Är verkligen glad över att ha henne som chef!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
2009-07-03 23:34
#200

Oh, vad roligt Linn! Kul när man får eget ansvar sådär, men lite pirrigt såklart ;)

Idag var bäst att vi kunde åka och bada!

Maja
2009-07-03 23:58
#201

Att jag har hämtat ut mitt körkort! Skrattande

Anna
2009-07-04 00:02
#202

#201 :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Annons:
Maja
2009-07-04 00:03
#203

#202 - Det är så fiiiiiiiiiiiint! Kyss

Linn
2009-07-04 00:09
#204

Grattis igen Juve! Underbar känsla det där eller hur? Skrattande

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-04 00:56
#205

#204 - Jaa-a! :D Jag kan inte sluta sitta och vrida och vända på det. Läsa allt gång på gång. :P

Linn
2009-07-04 01:13
#206

hur känns det att köra själv då? jag tyckte det kändes bra skumt!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-04 01:15
#207

#206 - Tjaa, jag har ju knappt kört någonting själv då jag inte har en bil.. :P Har bara kört folk fram och tillbaka till ställen och då har det alltid varit någon med mig! :P

Linn
2009-07-04 01:21
#208

#207 jag körde hemifrån mig till skolan direkt efter att jag fått körkortet, en väg på nästan en timme. Det kändes helt sjukt, helt fel, men samtidigt så himla underbart!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Maja
2009-07-04 01:22
#209

#208 - Haha, ja, jag kan tro att det känns konstigt. Jo, jag har kört ensam en gång. Från en parkering till en annan parkering på andra sidan vägen. ;)

Annons:
ChristineL
2009-07-04 01:24
#210

Grattis till körkortet Juve! En verklig befrielsekänsla hade jag när jag tog det :)

Maja
2009-07-04 01:26
#211

Tack, nu har jag haft det i över en vecka, hihi, känns fortfarande overkligt!

Är nästan så att man vill gå och köpa någonting då man är tvungen att visa leg, bara för att.. ;)

Jenahbella
2009-07-04 12:23
#212

bäst idag är att jag ska va me mamma å får mammas goda mat! :D

SagaoAlfred
2009-07-04 12:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#213

Bäst idag är att Edith boar för fullt.
Håll tummarna för att hon inte är skendräktig och att hon får några levande ungar den här gången! <3

Faxlin
2009-07-04 12:33
#214

Då håller vi tummarna för att det blir smått denna gång och att mamma och ungar kommer må bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

SagaoAlfred
2009-07-04 12:48
#215

Tack så mkt!
För cirka 5 veckor sen födde hon ju fram två st dödfödda ungar, ingenting jag vill uppleva igen.

[Niike]
2009-07-04 12:50
#216

Som jag skrev på bdb håller jag tummarna stenhårt Ida :D

Annons:
SagaoAlfred
2009-07-04 12:54
#217

#216 Tack gumman!
Åh vad det är spännande.. springer in i kaninrummet hela tiden. Haha. Sist så födde hon ju när både jag & Malin var i rummet. =)

[Niike]
2009-07-04 13:10
#218

Hihi kan förstå det! Tiden går såååååå sakta! ;)

ChristineL
2009-07-04 13:13
#219

#213 - Åh, vlken fin kanin! Hoppas det blir fina bebisar också! :)

SagaoAlfred
2009-07-04 13:30
#220

Jaa, det blir det nog. Hon är parad med en havanna hane med världens bästa temprament. =)

ChristineL
2009-07-05 01:16
#221

Inte mycket som var bra idag

Jenahbella
2009-07-05 02:04
#222

bäst idag e tt få ha vart med mamsen hela dagen å att ja fick sålt mitt wii! :D

Strumpa
2009-07-05 02:21
#223

bäst har varit att få hänga med en speciell person..

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
[Niike]
2009-07-05 04:08
#224

bäst idag är att världens bästa kommit hem från norrrrr! =)

Linn
2009-07-05 15:38
#225

Bäst idag är att jag snart ska åka och fixa till mitt hår så jag ser ut som folk igen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
2009-07-05 15:39
#226

Linn: Det vill vi se bild på sen! :D

Telefonkontakt
2009-07-05 18:50
#227

bäst idag var när Elva väl upptäckte att jag hade kommit hem från att ha varit bortrest hela helgn, men det tog ens tund när vi var ute..

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Linn
2009-07-05 19:56
#228

#226 ska se om jag får surmulen till att ta kort på mig.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
2009-07-05 20:04
#229

bäst idag va discgold fundan med alex :)

Saga85
2009-07-05 23:58
#230

Maja var helt klart bäst idag! Hon var så gosig när jag kom hem, stackarn. Men balsam för en sliten själ var det att efter en massa bråk och strul komma hem till en liten iller som kommer springandes, ligger i knäet, pussas och förföljer en.

Annons:
mattssonnr1
2009-07-06 08:04
#231

bäst idag är helgen som varit

Mopedburen dumbom Tungan ute

 

medarbetare på Motor & Humor

ChristineL
2009-07-06 10:50
#232

Jag gillar bäst att jag och min pojkvän åker på minisemester idag!

Hennum
2009-07-06 14:03
#233

Jag gillar bäst att jag har färdig mat hemma i frysen och slipper laga ny.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Faxlin
2009-07-06 14:24
#234

Bäst idag (eller igår då jag skrev detta första gången men iFokus inte ville det) är att min varg ljuslykta är klar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
2009-07-06 14:35
#235

BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILD

// Liinda

Faxlin
2009-07-06 14:52
#236

mohahaha, jag har ju startat en helt ny tråd med den. Så du får väl vara nöjd med det :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lill-jarven
2009-07-06 18:43
#237

Jag gillar bäst att jag har sjunkit ända ner på 1707 poäng!
Fantastiskt bra gjort av mig må jag säga.

Annons:
Strumpa
2009-07-06 21:02
#238

wow Malin Skrattande har saknat dig härinne!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

SagaoAlfred
2009-07-06 22:02
#239

bäst har varit att malin är ledig, och följde med mig på arbetsförmedlingen, och sedan hyrde vi tre töntiga kärleksfilmer och ca 1 kg godis. har nu sett en film, druckit cider och ätit lite godis.
resten av kvällen kommer nog spenderas likadant! =D

LiindaH
2009-07-06 22:10
#240

#239: Vart hyr man godis ? :O Det vill jag pröva..

// Liinda

Strumpa
2009-07-06 22:12
#241

jobbigt att bara få titta på godiset!!!;)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

LiindaH
2009-07-06 22:14
#242

Men man fick ju tydligen äta det också.
Eftersom dom smakat det :O

// Liinda

Musiken
2009-07-06 22:54
#243

idag gillar jag bast att jag borjar fa slut pa saker att salja pa bloppisen :) Inte manga grejjer kvar nu :)

SagaoAlfred
2009-07-06 23:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#244

hahhaha! älskade knäppisar!
kom hit till umeå, så kan jag hyra lite godis åt er. :D

men nu är det bästa idag

ATT EDITH HAR FÖTT TVÅ ST UNDERBARA TJOCKBOLLAR!
dom är så fiiina å små med små söta öron och klor och svans.
åh. att man kan bli så lycklig över sånna rätt så fula saker egentligen. ååh. Kyss

Annons:
Saga85
2009-07-07 00:19
#245

Äsch, ni fattar väl att det är sånt där evighetsgodis som man suger på och lämnar tillbaka. Dumskallar!

#244 Naw, såna små aliens. Det är kaniner antar jag? Eller?

Jenahbella
2009-07-07 00:22
#246

#244 som söta små grisar :D

LiindaH
2009-07-07 00:44
#247

Ida… Är det där kaniner :O .

Saga. Tusan ! att jag aldrig tänkte så!

// Liinda

Saga85
2009-07-07 00:49
#248

Tur att det finns hjärna nog för två eller fler i min skalle Skrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: