Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Artikel snack / tips Bilder... Dagens ros Dikter Djur Filmer, TV & Böcker Historier Lekar Natt mums Om Nattsudd.iFokus På löpsedeln Samlingar Sömn/Sömnproblem Tankar & Funderingar Tävlingar / Bidrag Veckans tips YouTube
Allmänt

Facebook och familj

2009-08-10 04:20 #0 av: Telefonkontakt

För ett par veckor sedan så kontaktade jag en tjej på Facebook. Anledningen till detta var att jag varit fundersam över min biologiska släkt. Och den är ganska lätt att hitta då vi har ett unikt efternamn, eller, jag bär inte det namnet. Men min mamma gjorde.

Så jag mailade den här tjejen med det jarg visste och lite så. och jag har precis fått veta att vi tydligen är sysslingar! Jag visste inte ens att jag hade några.

Det känns jättehäftigt. Och stort för mig. Jag hade aldrigt trott att Fejan kunde vara nykeln till något sånt här.. Helt otroligt.

Jag som i så många år har sagt att jag inte har någon släkt, har plöstligt fått 7 sysslingar, en kusin till min mamma, och allt möjligt. Jag vet inte ens var tjag ska börja!

Anmäl
2009-08-10 11:33 #1 av: ChristineL

Ja, men vad roligt! Fortsätt med släktforskandet, sånt är jättespännande ju!

Anmäl
2009-08-10 13:51 #2 av: Fnuha

va kul :) jag har inte hittat så många familje medlemmar men jag har iaf hittat en massa gamla vänner :)

Anmäl
2009-08-10 15:35 #3 av: Alex

Vad roligt! Skrattande Det är faktiskt kul, släkten känner jag väl till rätt bra, men gamla vänner och klasskompisar har jag hittat massa! Himla kul att se vad alla har för sig nu för tiden också. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2009-08-10 15:36 #4 av: Fnuha

#3 haha visst e de kul att smyga runt Oskyldig

Anmäl
2009-08-10 15:41 #5 av: Alex

#4 Japp, mycket! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2009-08-10 15:48 #6 av: Saga85

Oj, att facebook faktiskt kunde vara till nytta! Kul för dig! Ska du träffa dem "på riktigt" också?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.