Annons:
Etikettallmänt
Läst 998 ggr
Alex
2009-08-28 23:51

Fredagkväll

Ja det är fredagkväll, om nu någon har missat det. Flört

Så, vad sysslar ni med? Om nån är här, eller är alla ute och roar sig? Tungan ute Elias och hans vänner är i Trollhättan och ser Mimikry så jag sitter här och är bitter, eftersom jag inte fick följa med då det inte fanns plats i bilen.

Så jag sitter ensam i lägenheten och är på tok för medveten om att jag mycket väl kan "roa" mig med att diska eller städa, så därför behöver jag nån att prata med så jag kan få tänka på annat. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Telefonkontakt
2009-08-29 00:05
#1

Jag ligger hemma och tråkar. Väntar på att få sova. orde läsa lite läxor som jag för länge sedan glömt bort vilka det var..

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Alex
2009-08-29 00:22
#2

Väntar på att få sova, måste man vänta på sånt? Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
2009-08-29 00:28
#3

Men hålla!! inte få följa med för att du inte fick plats i bilen? vad är det för ursäkt :P Jag skulle lagt vid bagaget.

Är det inte himla tyst här inne, nu för tiden ?:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Alex
2009-08-29 00:30
#4

#3 Haha det kan mycket väl ha vart så att bagaget redan var fullt också… Flört

Men jo det är det. Skärpning!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Loveferrets
2009-08-29 00:49
#5

Har precis diskat o hängt upp tvätt o nu surfar jag runt på iFokus,

Trist du inte kunde följa med ts, kunde dom inte ordnat en extra bil bara för dig ?

Jenahbella
2009-08-29 00:52
#6

Mimikry <3 :)

jag sitter å slöar ska kolla på män som hatar kvinnor snart !
e himla trött och längtar till imorgon! då blir de paaaarty! :D

Annons:
Alex
2009-08-29 00:59
#7

#5 Inte alltid så lätt att hitta nån som är villig att köra till såna grejer så… Flört Gjorde ett par försök, men det gick inte så bra.

#6 Du gillar dem? Glad Män som hatar kvinnor såg jag igår, riktigt bra film!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
2009-08-29 01:12
#8

Jag sitter hemma hos mamma. Hon (vi) har snart vänt uppochner på hela huset på jakt efter hennes älskade halsband som lillebror slarvat bort. Det var ett id-bricks liknande halsband med alla barnens namn och födelsedatum stog på som hon blev jätte glad när hon fick. Och nu är det jätte borta….

Ska strax gå och lägga mig tror jag. Ska upp och jobba i morgon. Har massa varor att packa upp.. idag strax innan kl 16 kom två pallar med varor. JIPPIE! Precis vad jag längtat efter varje fredag eftermiddag. Suck.. Jag som hade hoppats på några lugna sista timmar… Ikke då.

Och efter jobbet i morgon ska jag och mamma åka till Trollhättan. Mamma ska köpa målarfärg och jag måste köpa nya skor. Mina läcker in i hälen… Men det är mest en ursäkt för att inte behöva åka hem så tidigt till kräftskivan hemma hos far min som jag fortfarande inte pratat om den här ******** turkiet resan…

På söndag bär det av till Götet för att träffa Christine och Saga.

Där var min fullspäckade helg.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
2009-08-29 01:16
#9

#8 Ni får tänka som ett halsband! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
2009-08-29 01:20
#10

#9 Hmmmm…. Hur tänker man då?

Mamma sitter nu och funderar på vart hon inte har letat. Positivt= Lillebror är inte så lång så det utesluter ganska många ställen att leta på. Negativt= Mamma har en stor bebis mage i vägen så golvnivåerna är inte så lätta att gå igenom.

Jag har förövrigt legat under sängen och letat, fick lite halvpanik där under, framför allt när lillebror skulle tränga sig in samtidigt. Och jag har dammat under kylen och frysen. Där var det mååånga stoooora dammråttor. Plus massa andra småsaker som mamma letat efter, exempelvis ett tupperwear lock till avanti kannan…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
2009-08-29 01:22
#11

Du får fråga Saga, hon är bra på sånt. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Loveferrets
2009-08-29 01:23
#12

#10, känner ni ingen som kan "se" saker, Jag var av med en värdefull sak en gång, jag ringde en sån o tack vare henne så hitta jag de.

Linn
2009-08-29 01:25
#13

Saaaaaaaaaaaaagaaaaaa! Hur gör vi när vi ska tänka som ett halsband?

#12 Asså? Där ser man. Nej, vi känner ingen som kan se sådant. Hade nog vart välbehövligt nu…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Loveferrets
2009-08-29 01:29
#14

#13, ja känner man ingen så kostar de ju tyvärr en slant att ringa en sån (vad de nu heter), men det kanske e värt de om det betyder mycket.

Alex
2009-08-29 01:29
#15

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
2009-08-29 04:01
#16

Jag kan inte tänka som ett halsband, jag kan bara tänka som en sko. Men om jag skulle vara ett halsband skulle jag ligga och fnissa för mig själv bakom några burkar i ett köksskåp.

Kolla som sagt på övernaturligt. Vad man än tror om sånt så kostar det ju inget att försöka. Hoppas ni hittar halsbandet!

Saga har inte roat sig ikväll direkt. Vart hemma och tagit det lugnt hela kvällen. Men imorgon ska jag dricka ööööl på Kellys med Christine Skrattande Linn, har du och Christine sagt någon tid på söndag? Tänkte inte på att fråga det idag.

Nu väntar Saga på att hennes mobil ska säga pip-pip, och sedan blir det tidningsrunda. Yay…eller nej…

fridaas
2009-08-29 04:54
#17

Funderar på om det är dags att sova snart, har spelat the sims 3 i 4timmar nu..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Alex
2009-08-29 14:54
#18

#17 Haha härligt. Flört Vill också ha The Sims, älskar att bygga och inreda husen ju. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

fridaas
2009-08-29 16:04
#19

#18 Ja det är det som är roligast :) Du borde skaffa dig det om du inte har det :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Saga85
2009-08-29 16:07
#20

Jag har jättesvårt för sims och liknande, blir ju så fast i det och kan sitta i princip hur länge som helst om jag väl börjar spela. Så jag undviker det.

Annons:
Alex
2009-08-29 19:53
#21

Det kan jag med, men har ju inget för mig på dagarna, så det kvittar ju. Flört Såg att de säljer Sims 2 för 199 spänn på CDON nu, kanske kan vara värt det… Men hur är det med Sims och Vista? Har ju vart problem i alla fall vet jag…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2009-08-30 00:35
#22

Jag älskar också Sims, men jag tar mig inte råd med Sims3. Har inte de pengarna, nöjer mig med Sims2 jag:-) Men det går ivågor när jag spekar. Och när jag väl börjar spela kan jag spela i flera timmar och dagar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Linn
2009-08-30 13:45
#23

Tja, jag får väl kika in på övernaturligt och se om jag kan hitta någon som kan se vart halsbandet finns.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
2009-08-31 01:13
#24

Jag var på liseberg i fredags, sen satt jag och mös med Elin i soffan framför Firefly, vi var blöta efter allt åkande :P

Upp till toppen
Annons: