Annons:
Etikettallmänt
Läst 239 ggr
regskylt
2009-09-21 19:54

Tittat på lägenhet

Imorse så ringde jag på vad anonsen sa, en 3a. Tvärs över gatan, perfekt! Bottenvåningen dessutom Flört

Gick och tittade och det var den finaste lilla lägenhet jag någonsin har sett! MEN det var en tvåa.. Men det var lite skit samma, så jag och Andy sa att vi ville ha den, så vi står nu på intresse-listan.

Men jag vet inte.. En tvåa så måste vi nog flytta snart igen, men den var så fin.. Får se om vi får den till att börja med, tror inte det, vi är ju inte idealet, 20 år, småbarn Tungan ute

Annons:
Alex
2009-09-21 19:57
#1

Håller tummarna för er. Flört Men kan ju vara värt att leta vidare, om ni skulle hitta en fin trea, även om ni får den där…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

LiindaH
2009-09-21 20:00
#2

Härligt =)
Men man kan alltid göra en tvåa tillräckligt anpassningasbar om man är en liten familj =)

// Liinda

Loveferrets
2009-09-21 20:14
#3

Men så kul hoppas ni får den, märkligt dom skrev 3:a när det var en 2:a tycker jag. Ni kan ju leta vidare även fast ni får erbjudande om denna. Lycka till.

regskylt
2009-09-21 20:40
#4

hehe, japp vi kan nog anpassa oss. vi bor ju i en tvåa nu så Tungan ute

kan ställa sängen i hallen, den är väldigt stor. om vi får dne så måste vi veta innan nästa månadsskifte, annars så får vi 2 dubbla hyror och då får det vara.. krongligt med att söka lägenhet :P

Upp till toppen
Annons: