Annons:
Etikettallmänt
Läst 784 ggr
Strumpa
9/14/09, 3:51 PM

Jäkla telia!

Det funkar inte att ringa med mobilen….har inte gjort det på ett långt tag nu idag. Samtalet liksom bryts innan de ens gått fram signaler. Tydligen är de nått fel som telia har just nu, men jag blir galen! har jättemånga viktiga samtal att ringa nu i eftermiddag Gråter

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Alex
9/14/09, 4:34 PM
#1

Meh, så tråkigt när det blir så. Ingen kompis utan Telia du kan låna telefon av?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Loveferrets
9/14/09, 4:36 PM
#2

Konstigt , de funkar för mig, tror du inte det beror på din telefon?

Strumpa
9/14/09, 4:54 PM
#3

Nej det är nått här i Örebro verkar de som. Jag kan skicka sms och har fått reda på att de är fler med telia här i stan som inte kan ringa. Kunde dock ringa för en stund sen, var mitt uppe i ett samtal om att komma och titta på en lägenhet, och så bröts samtalet mitt i och nu går det inte att ringa upp! aaaaaaaahhH! Skrikandes

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Loveferrets
9/14/09, 4:57 PM
#4

#3, men fy sören va tragiskt, förstår att det är frustrerande, kan du inte gå in till grannen o fråga om du får låna telefonen hehe ? det är ju en viktig grej .

ChristineL
9/14/09, 5:04 PM
#5

Vad frusterande! Jag har ju också telia och skulle testa nu men det gick ju inte!

Faxlin
9/14/09, 5:15 PM
#6

Sådant är trist. Hoppas det löser sig snart i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Jenahbella
9/14/09, 9:40 PM
#7

jag har med haft nått krångel sista tiden fast ja har tre.. känner flera som haft problem med, me tre telia och telenor :( bajs! Skrikandes

Upp till toppen
Annons: