Annons:
Etikettallmänt
Läst 1623 ggr
[per50]
10/4/09, 3:16 PM

Hur ofta är ni ute och roar er?

Det skulle vara roligt höra hur ofta ni går ut och roar er.

Annons:
LiindaH
10/4/09, 3:17 PM
#1

Typ aldrig faktiskt…

// Liinda

Loveferrets
10/4/09, 3:21 PM
#2

Det är väldigt sällan, därdör ska jag ut idag Flört

LiindaH
10/4/09, 3:23 PM
#3

;O Söndag idag :O

// Liinda

Loveferrets
10/4/09, 3:24 PM
#4

#3, ja det är det

[per50]
10/4/09, 3:24 PM
#5

När jag själv hade åldern inne för att gå ut och roa mig, så var jag stort sett ute varje fredag och lördag, och när jag flyttade hemifrån för över 30 år sedan var jag ute och roa mig ganska ofta också.

Men nu går jag knappt ut alls, för familjen går före nöjen anser jag.

LiindaH
10/4/09, 3:28 PM
#6

#4: Hur tänkte du nu?

#5: Klart familjen går först, men jag flyttade hemifrån för 3 år sedan. Då var det fest Onsdag, Fredag och Lördag.
Men sedan jag flyttade från gamla staden och bosatte mig på nya marker så har det inte blivit utgång här uppe mer än 1 gång.
Sedan har man vart ut när man vart och hälsar på i dom gamla jakt markerna. Men så ofta blir det faktiskt inte ..

// Liinda

Annons:
Loveferrets
10/4/09, 3:31 PM
#7

#6, Förstår inte vad du menar, vaddå hur jag tänkte ?

Linn
10/4/09, 4:46 PM
#8

kanske en eller två gånger i månaden….

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
10/4/09, 5:03 PM
#9

Ute och roar sig? Beror väl på hur man menar. För mig är det att roa sig när man åker hem till någon och fikar och snackar lite skit så ett par gånger i månaden i alla fall. Om det är på krogen som det menas så aldrig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[per50]
10/4/09, 5:34 PM
#10

Det är på krogen jag menarSkrattande

Loveferrets
10/4/09, 5:36 PM
#11

Aha nu kom jag nog på vad Linda syftade på hahaha, roa sig menas kanske att vara ute på krogen o supa ? I så fall aldrig, men däremot att vara ute på mogendans, och det är det jag ska ikväll o de ska bli jättetrevligt då det var enormt länge sen sist he he. För mig är det oxå att vara ute o fika med någon.

Saga85
10/4/09, 7:00 PM
#12

När jag var 20-22 var jag ute mycket - 3-4 gånger i veckan. När jag flyttade upp till Falun och blev student blev det mycket där drickande och en hel del utgång också. Vintisdagar, Harrys på onsdagar, Kåren på fredagar, utgång eller fest på lördagar, söndagsmiddagar. Numer går jag nästan aldrig ut. Blir kanske någon gång i månaden, knappt. Har aldrig lust längre.

Liss
10/4/09, 10:22 PM
#13

Jag har nog aldrig vart en riktig festare som är ute varje helg. Jag går ut för att roa mig och dansa och umgås med vänner. Inte för att supa skallen av mig och att det blir som ett måste varje helg då.

Men det blir väl kanske … äh, jag kan inte sätta ut ett speciellt räknesätt :) Jag går ut med mina tjejvänner. Och eftersom dem är utspridda i hela Sverige så blir det rätt sällan, då vi inte sammlas så ofta. Ibland blir det ofta och ibland tar det flertal månader imellan.

Men sen så åker jag mycket oftare ut och dansar linedance också. Och det kan man väl säga att det är som att gå ut. Eftersom dem ofta har bar etc där och vi dansar och har kul. Det blir flera gånger i månaden.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
regskylt
10/4/09, 10:25 PM
#14

det beror på. mindre än en gång i månaden ialla fall då jag och min man har barn.

famor till dottern vill gärna ha Elva hos sig ungefär en gång i månaden och då brukar vi passa på att dra ihp en liten fest med ett eventuelltbesök på krogen. men oftast så är vi hemma med kompisarna.

Alex
10/5/09, 5:45 PM
#15

Det är väl mer eller mindre varje helg som det är nu. Kan ju tilläggas att jag är 20 år, bor med min 24-årige pojkvän och vi är både barn- och djurlösa, så nåt ansvar har vi inte att ta! Flört Haha. Nej men sen är det ju inte alltid det blir krogen, inte alls varje helg faktiskt. Kan lika gärna sitta hemma hos nån vän och ta några öl, vilket jag faktiskt föredrar.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Musiken
10/5/09, 6:55 PM
#16

Nar jag flyttade till England sa var jag ute 5 ganger i veckan forsta aret. Andra aret drog jag ner det till 1-3 ganger i veckan, och nu sista aret sa har jag nastan slutat ga ut helt. Skolan kraver sa mycket, och manniskorna har ar sa otroligt omogna sa det ar inte roligt att ga ut langre. Tar garna en flaska vin med pojkvannen nagon gang i veckan dock.

Loveferrets
10/5/09, 6:58 PM
#17

#10, det är jag aldrig

Ceciliaolucifer
10/5/09, 8:02 PM
#18

Jag är en tråknisse, är aldrig ute typ. Jag trivs bättre hemma med illrarna :)

Jag uppskattar goda middagar hos vänner och bekanta.
Är för gammal och trött för att gå ut, blir ju trött kl 22:00 och mina partytider är nog över, hehe..

Angelclaw
10/6/09, 12:33 AM
#19

På krogen, nu ska ni få höra här, sitter ni? Jag har aldrig varit…

:P

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

LiindaH
10/6/09, 12:39 AM
#20

Förvånad

// Liinda

Annons:
Angelclaw
10/6/09, 12:40 AM
#21

Promise, helt sant, eller nej. jag smet in en gång och drack vatten, sedan drack jag en cola med några kompisar då allt annat var stängt, men det var en tisdag eller nåt och vi var de enda där. har aldrig varit ute under supartider.

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Saga85
10/6/09, 2:39 AM
#22

*ramlar av stolen*

Angelclaw
10/6/09, 2:40 AM
#23

#22 Eller hur, helt spektakulärt va? ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Strumpa
10/6/09, 3:05 PM
#24

En gång i veckan ungefär :) Lördagarna oftast…fredagarna brukar va myskväll och lördagarna utgång eller hemmafest. Och söndagen slappardag.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Alex
10/6/09, 5:44 PM
#25

Jag förstår att du håller dig borta från krogen, Tess. Jag hade troligtvis inte vart nykter en helgdag på krogen om jag så fick betalt för det…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Angelclaw
10/6/09, 11:43 PM
#26

#25 är ju inte så intressant då man inte dricker ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Alex
10/7/09, 3:24 PM
#27

#26 Nä precis. Och att vara på ett sånt ställe nykter klarar man sig nog väldigt bra utan… Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Angelclaw
10/7/09, 11:39 PM
#28

Haha det vet man aldrig!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Saga85
10/8/09, 1:15 AM
#29

Nej, fy för att vara nykter på krogen med en massa fulla idioter…

Faxlin
10/8/09, 2:12 AM
#30

Men det är hysteriskt kul att vara nykter på krogen. Elelr var förr i tiden i alla fall. Jag har varit på krogen massor med gånger nykter.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
10/8/09, 4:32 PM
#31

Nä fy, jag skulle inte överleva det jag. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Upp till toppen
Annons: