Annons:
Etiketttankar-funderingar
Läst 2591 ggr
Strumpa
9/19/09, 12:15 AM

antichrist?

har nån sett Lars von Triers senaste film Antichrist? jag vet inte om jag vågar se den, men den ligger runt 7 på imdb vilket inte är fy skam…

the Imaginarium of doctor Parnassus vill jag dock verkligen se!! Heath Ledger ffs =)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Strumpa
9/19/09, 12:23 AM
#1

efter att ha läst lite mer om filmen Antichrist så vill jag nog inte se den…

vilka nya filmer ser ni fram emot att se? Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Liss
9/19/09, 12:52 AM
#2

Ja, Imaginarium of doctor Parnassus vill jag absolut se. Speciellt hur dem fixat den i slutet för hans hyllning :)

Sen ser jag fram imot Alice in wonderland som Tim Burton gör. Den ser riktigt snygg ut, som allt annat han förter sig.

Sen ser jag naturligtvis fram imot Twilight saga; New Moon. Men enbart för att jag är lite smått nördig och det innehåller vampyrer :D

Hum.. det är dem jag kommer på nu :D

(Ska nog tusan sätta mig och kolla Inglourious basterds nu.. eller UP)

Och jaa.. 9 ser jag fram imot också. (filmen heter alltså nio) Också av Tim Burton.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
9/19/09, 12:58 AM
#3

Alice in Wonderland vill jag sååå se Skrattande

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
9/19/09, 1:31 AM
#4

Jag vill se den nya som har marsvin i sig, en tecknad således. Eller animerad heter det nog nu frtiden. Men jag har i alla fall glömt vad filmen heter.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
9/19/09, 3:48 AM
#5

Lisette och Sanna, ni får komma ner till Göteborg och se den med mig! Jag längtar så att jag håller på att spricka!

Åsa - va, marsvin?!! Låter fint Skrattande

Aviendha
9/19/09, 6:36 AM
#6

Hm, efter att ha sett "inglorious basterds" så troro jag inte att jag ser fram mot något..

Jo! Uppföljaren på Boondock saints! Avgudade ettan så tvåan är ju ett måste :)

Annons:
Liss
9/19/09, 7:55 AM
#7

VAAAAAAA!!!!!! Kommer en Boondock saints 2 ?????? Åhh..  Fast iof kan den inte bli bättre än ettan.

Saga; Vilken av dem? Alice?

Åh.. jag ser också fram imot 2012. Den tror jag är maffig. Och Avatar.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
9/19/09, 8:06 AM
#8

hehe ja boondocksaints 2 kommer ju å den måste ju ses!
sen till ja se båda Avatar filmerna och Alice in wonderland :) 

åsa e de g-force du menar ;) hehe

Loveferrets
9/19/09, 10:33 AM
#9

Jag ser fram emot New Moon, precis som Lisette, men tyvärr kommer den inte ut förrän den 20 nov så det är lång tid att vänta haha, Såg twilight på tv och tyckte den var superbra

Saga85
9/19/09, 1:23 PM
#10

Lisette - japps, Alice i underlandet är det jag menar.

Fnuha, du får också komma ner och se på Alice! Nattsuddsbioträff!

Alex
9/19/09, 3:18 PM
#11

Jag skulle inte ha något emot att se Antichrist. Verkar intressant. Flört

Kommer det en uppföljare till Boondock Saints ska jag se den med! Hade ingen aning om det faktiskt…

Sen så ska det bli Flickan som lekte med elden snart också, samt Luftslottet som sprängdes när den dyker upp.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Aviendha
9/19/09, 4:04 PM
#12

Enl. exet, som om möjligt älskar boondock saints mer än jag gör, menar att den kommer ut i nov-dec i usa. Har inte hört det på något annat ställe men jag han brukar ha hyfsad koll på sånt så jag hoppas :)

Sen förväntar jag mig inte att den knäcker ettan, men den måste ju ses bara för att ;)

Alex
9/19/09, 4:34 PM
#13

Haha nej, ettan är det nog svårt att slå… Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Saga85
9/19/09, 4:59 PM
#14

Är det denna? Jag har faktiskt aldrig sett den Skäms Kanske borde ta och se den (ettan då).

Aviendha
9/19/09, 5:06 PM
#15

Oj, jo det är det Skrattande Älskar att de har samma skådisar med!

Liss
9/19/09, 6:00 PM
#16

Jag tittade på IMDB och där stod det om tvåan :) Hoppas den är bra då som sagt.
Jag älskar boondock saints så mycket att jag till och med funderat på och tatuera mig därefter :) Och även ha en fondvägg med dem två, hållandes i pistoler på väggen bakom soffan. mihihi..

#9 Ja, men de är snart november jue ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
9/19/09, 6:59 PM
#17

Saga, inte sno Lisette från mig, hon ska komma och se New Moon med mig i november!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Aviendha
9/19/09, 7:02 PM
#18

Lis; Va, har du en sådan fondvägg eller tänker du skaffa? Jag har planer på en fondvägg jag med och de står högt på listan, för filmtema ska det givetvis vara :)

Faxlin
9/19/09, 7:28 PM
#19

Flickan som lekte med elden kommer ut på dvd 2009-12-02

Filmen som handlar om marsvin heter G-Force. Nu kom jag på det :-) Den verkar rolig i alla fall. Men det är säkert bara jag som är en barnfilms nörd ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
9/19/09, 7:30 PM
#20

Anticrist kommer på dvd 2009-11-11

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Jenahbella
9/19/09, 8:26 PM
#21

#19 hehe åsa ja skrev ju att den hette de i inlägg 8 ;) :D

flickan som lekte med elden vill ja me se :)

Faxlin
9/19/09, 9:19 PM
#22

#21: Skäms Förlåt missade precis den raden. Resten läste jag. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
9/19/09, 9:32 PM
#23

#22 haha :D ska skriva med fet stil nästa gång ;)

Faxlin
9/19/09, 9:37 PM
#24

#23: Kan vara bra om du skriver till mig. Du vet ju hur jag är :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
9/20/09, 1:20 AM
#25

Haha.. Käraste Linn! :D I will try! :D

Paulina; Nej jag har inte gjort fondväggen ännu. Har kommit så långt som att måla tre väggar vita och en vägg svart. Och så ska grabbarna från The Boondock vara på den vita väggen bakom soffan, med deras pistoler.. när dem riktar dem mot maffiabossens huvud du vet :)
Fast jag lär göra den på en stor jävla plywood eller nåt ist. Så kan jag ta med mig den när jag flyttar :D Tror inte min hyresvärd gillar det annars.
(har tyvärr inte hittat någon projektor för det.)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
9/20/09, 1:48 AM
#26

Precis den bilden jag tänkte på! You got taste girl! ;) Fast jag skulle skippa allt annat utom dem. Ja projektor ja.. Det är ju inte något man har ståpendes i förrådet precis :P Sen var det ju att få til bilden så den passar i tvåfärgat, för jag är tekniskt handikappad :P

Saga85
9/20/09, 2:36 AM
#27

Men Linn, vi får väl dela med oss av det goda ;P

Annons:
Linn
9/20/09, 2:27 PM
#28

Lis, hmm… okej då…

Saga, jaja…. jag får väl försöka göra det då… :P

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
9/20/09, 4:16 PM
#29

Vi ska antagligen se Flickan som lekte med elden på bio ikväll. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
9/21/09, 1:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Paulina; Jaa jag ska ju inte ha med maffiabossen inte :P De är denna bilden jag pillar med :) Men vet som sagt inte riktigt hur jag ska få upp den utan en OH eller projektor.. får väl frihanda :P möhöhöh

Linn; jag ska verkligen försöka ha råd till det. Men jag känner inte jätte stort hopp till det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
9/21/09, 9:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

Skulle inte våga frihanda :S Knata in till en skola och hyr en OH :P

Skulle även kunna tänka mig denna ;)

Alex
9/21/09, 2:10 PM
#32

Jag vill se Bröllopsfotografen! Björn Starrin, Tuva Novotny och Kjell Bergqvist, det kan ju inte gå fel… Flört

Peter Jacksons District 9 kan nog vara intressant med. Och 2012 mest för att det verkar vara rätt maffiga bilder i den (ja, Alex har vart på bio och sett massa reklam för filmer).

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
9/21/09, 11:37 PM
#33

Paulina; Hehe neeh det vågar nog inte jag heller. Ja, den bilden är med tuff… men jag tycker ju just pistolerna gör väldigt mycket :P Dem blir ju riktade ner i soffan mot folket som sitter där liksom. Muhahahah ;)

District 9 hörde jag var en flopp. Har den på datorn så ska kolla på den snart någon dag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
9/21/09, 11:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Jo, piskolerna är mycket viktiga egentligen! Innan jag såg denna så var jag lite sugen på clintan i dirty harry med pistolen riktad ;) Denna skulle jag dock vilja ha som tavla om inte väggen blir av ;)

Annons:
Liss
9/22/09, 12:14 AM
#35

Veritas och Aequitas är orden jag tänkt tatuera föresten :) Tufft.
Clintanmotivet är ett väldigt populärt fondväggmotiv som jag sett både här och där. Riktigt snyggt det med :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Aviendha
9/22/09, 12:22 AM
#36

Ah, jag hade nästan klurat ut det ;) Just den placeringen är bara råcool på dem! Me like killar med coola tatoos ;)

Jag måste vara helt lost Skäms jag ser aldrig sådana coola saker, fick clintan ifrån ett vykort och fick tanken att det hade vart coolt på en vägg :P Jag måste tydligen kolla lite mer på sådana kategorier, det verkar ju helt klart finnas bra idéer där ute!

elinn
9/22/09, 1:25 PM
#37

Jag såg flickan som lekte med elden i fredags, riktigt bra faktiskt. Lisbeth har aldrig sett så bra ut som i slutscenen =)

Sen väntar jag på Twilight; New moon och Shutter Island med Leonardo DiCaprio.

// ElinN

Alex
9/22/09, 2:44 PM
#38

#33 Jag är också lite tveksam till District Nine, men så är jag inget större fan av alienfilmer heller. Men det är ju Peter Jackson, så måste väl se den för det. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
9/23/09, 8:38 PM
#39

Jag ska se på District nine nu.. får se vad jag tycker om den.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
9/23/09, 11:55 PM
#40

Jaha, då kan du ju medela mig Linn. För jag har inte orkat se den ännu. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
9/24/09, 12:19 AM
#41

Lisette, jadu.. den var väl bra så men… njaa… aliensen såg ju ut som jag vet inte vad. men jo… inte helt toppen men tja, sevärd kanske… sambon gillade den. lite små komisk emellan åt och så…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Liss
9/24/09, 12:20 AM
#42

Haha… det där lät… ehm… tvekande :P Ja, jag hörde att det var komedi i den, bland annat med aliens och bh:ar och grejer.. vilket inte lät sådär toppen kanske. Men jaja. Jag ska se den i alla fall :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
9/24/09, 12:26 AM
#43

ja, jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den faktiskt… men se den själv och säg vad du tyckte sedan.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
9/24/09, 4:26 PM
#44

Det är Peter Jackson back to old times, klart det ska vara humor i då! Har ni missat Brain Dead och Bad Taste? Flört

Nä, men aliens är inte min favorit heller, så har väl inget behov av att se den på bio i alla fall. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Salladshataren
9/24/09, 6:05 PM
#45

Jag ska se på final destination 4 med min pojkvän imorgon :D Mihihi, han kommer säkert sitta och skrika och gråta en massa ;D

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Liss
9/24/09, 8:09 PM
#46

#44 Jojo, visst är det så. Men jag hade ändå tänkt mig något allvarligt när jag såg trailern. När jag då hörde att de var komedi i vart de lite fel. Men å andra sidan gillar jag ju torr humor så :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Angelclaw
9/26/09, 2:17 AM
#47

KONEHEADS ;D

Åsa: den med marsvinen - G-force ;D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Linn
9/26/09, 9:03 PM
#48

Lisette, om du kommer till gbg kan jag bjuda dig på bion :D så blir det lite mindre kostnader.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Liss
9/26/09, 11:59 PM
#49

Hehe, vad söt du är Linn.. Och de lär nog behövas bokas i tid också isf. För biljetterna går säkert som smör i solsken.
Men i alla fall 600:- fram och tillbaka ungefär. Till stenungsund var de så lustiga tider och massvis med byten, så det är till gbg då alltså.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
9/27/09, 12:28 AM
#50

Nähä! Lisette ska ta med sig grisen och komma till Örebro på New Moon-premiären! Så jag har någon att säga "Jag ska gifta mig med en blond vampyr vid namn Jasper en vacker dag i framtiden" till.. Alla andra här tycker att jag är så konstig. :P

Liss
9/27/09, 12:41 AM
#51

Hahah.. Som sagt, du får komma med till gbg ;) Har inte du heller några twilgiht nerdar i din stad ? :P
(Fast ärligt kommer de säkert sluta med att jag inte har råd med något alls ändå.) :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
9/27/09, 12:45 AM
#52

Haha, hm, inte vad jag vet om. Kanske skulle sätta upp några lappar på stan?

TWILIGHT-NÖRD SÖKES!

Jag söker dig, Twilight-nörd, som är villig att gå på New Moon-premiären med mig. Krav: Så länge du inte dreglar över Jasper så är det okej, för han är redan upptagen!

Hm, fungerar det?

Liss
9/27/09, 12:48 AM
#53

Haha.. men då kvalificerar ju inte jag Skäms Jasper är dregelbar. :P

Jag har inte heller några twilight vänner i den här staden. Dem är sååå tråkiga :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Maja
9/27/09, 1:04 AM
#54

Fy, håll dig till Edward du, Jasper låter du bli!

Liss
9/27/09, 1:13 AM
#55

Tss… till och med Jamie Campbell Bower är ju bättre än Mr. Patz. Jag har tröttnat :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Linn
9/27/09, 9:50 PM
#56

lisette, bara så att du vet. min chef väntar på att du ska bestämma dig för att komma eller inte. :P hon vill veta om jag kan jobba. och om du vill sova hemma hos mig kan vi ju alltid mötas upp i gbg och så tar vi bara tåget hem till mig efter bion, behöver ju inte hålla på att flänga fram och tillbaka hela tiden. och det hade varit ruskigt roligt om du kom. vi måste få med christine också! och saga!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
9/29/09, 11:04 AM
#57

Flickan som lekte med elden har jag sett nu och jag tycker den var riktigt bra. Minstlika bra som ettan fast på ett annat sätt :-) Klart sevärd i alla fall.

Ni som vet vad som hänt, jag var en dååålig sambo och smet på bio i helgen då jag blev bjuden.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
9/29/09, 2:48 PM
#58

Linn: Åhh.. jag har ju så svårt att säga så lång tid innan :S Det är alltid pengar som ställer till det. Och jag har ingen anning om jag kommer ha råd till det. Senaste tiden har det inte blivit överflöd av pengar om man säger så.. jag har också väldigt svårt att spara :) Hum..
Men jag kan ju säga att jag VILL komma i alla fall :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Alex
9/29/09, 4:22 PM
#59

#57 Absolut inte dålig sambo!! Du behöver väl göra nåt roligt ibland också, för att orka med det och hålla humöret uppe. Mycket bra sambo!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
9/29/09, 10:35 PM
#60

Haha, Lisette, det är lugnt. det är inte jätte noga att hon vet långt innan hur det blir just den helgen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
10/1/09, 6:04 AM
#61

Haha, ja du Linn att det sket sig i starten. Jag tyckte just att det kändes som om 21 november lät bekant. Och det hade ju vart rätt dumt om det var något då, eftersom jag inte direkt vill åka fram och tillbaka samma dag den 20:e.
   Så frågade jag mammsen idag om den 21:e .. och som sagt. Jag lär nog "jobba" då. Det är det årliga, stora linedance partyt vi håller i då. Och då brukar dem vilja ha med mig som ledare :P

Vi kan ju alltid gå på bion i varsin stad och prata över telefon ;) Tror du dem i biosalongen gillar det ? :P muhhahaha

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
10/1/09, 10:54 PM
#62

Lisette: ASG! De i biosalen lär ju bli rätt arga på oss! jaja, skit också. helgen efter då? får väl annars dra med mig christine.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Liss
10/2/09, 2:24 AM
#63

Haha.. eller hur! Ja, helgen efter kanske kan vara något. Då är vi ju inte direkt på premiären heller, då ALLA ska gå.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
10/2/09, 10:09 AM
#64

#63 nee precis, då kanske vi slipper de mest hysteriska tjejerna som bara gapar och skriker och är alldeles tossiga. :)

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
10/2/09, 3:38 PM
#65

Haha.. jaa! När Edward tar av sig tröjan i Volturiscenen ;) muhhaha..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Linn
10/2/09, 10:48 PM
#66

Haha, ASG, precis!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
11/19/09, 10:44 PM
#67

Hur har det gått för er, sett något av det ni tänkt? Flört

Jag har sett både Antichrist och District 9 nu i alla fall.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
11/20/09, 4:22 PM
#68

Jag har sett G-force i alla fall. Den var faktiskt lite rolig. Även om den inte var lika rolig som jag trodde den skulle vara. Lite i stil med Upp filmen faktiskt. Eller nej, G-force var roligare :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
11/20/09, 5:16 PM
#69

g-force va söt! :) 
upp har ja me sett den va fin!

anticrist har ja på datorn men har inte sett hela än :P jag e seg :)

Annons:
Angelclaw
11/20/09, 6:14 PM
#70

Åh jag måste ju se g-force snart!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

[Thiah]
11/20/09, 8:40 PM
#71

Nya twilight ser jag imorgon.

Sen vill jag se Tim burtons Alice i underlandet

och Bondock Saints 2… :D

såg just Inglourius Bastards och den är värd att se

Angelclaw
11/20/09, 8:44 PM
#72

Jag har inte sett nån av twillight-filmerna, ska erkänna att jag är lite..skeptisk :) Jag gillar mina klassiska filmvampyrer, det där med glitter låter underligt.

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

[Thiah]
11/20/09, 9:14 PM
#73

#72 jo man får ju ta dem lite för vad dem är, tonårsfilmer.

Jag älskar mina vampyr/varulvsböcker och sådant så jag var lite skeptisk med först.

Angelclaw
11/20/09, 9:53 PM
#74

#73 Haha okej, kanske är för gammal då :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

[Thiah]
11/20/09, 10:32 PM
#75

#74 jag är ju 26 och jag tror meradet handlar om att se den med sådana ögon. Jag ser på den som ett romantiskt äventyr med övernaturliga saker i. Då funkar det :D

Angelclaw
11/20/09, 10:37 PM
#76

#75 Jag är ju nästan 28 så jag är väl praktiskt taget tant *S* eller inte. Du har kanske rätt. Jag gillar övernaturliga inslag men jag tror fortfarande inte jag skulle gilla, men jag har ändå tänkt ge den en chans, nån gång :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Annons:
[Thiah]
11/20/09, 10:39 PM
#77

#76 Första gången jag såg första twiligt undrade jag vad det var för skit maken skaffat….. jag somnade han tittade klart (han hade ju skaffat den åt mig…)

Men jag tror att om man ska t.ex. ha en lugn skön söndag med filmer så kan man gott hyra den. Men kanske ska du inte se den på bio då det är svindyrt

Angelclaw
11/20/09, 10:52 PM
#78

Äh, jag får övertala nån att låna den åt mig, vet inte om jag är så sugen på att betala för den *S* och min andra hälft är inte så inne på vampyrer och dylikt så där sket det sig för min del!

Kom på att jag ju har två fribiljetter på bion! Oh! :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

[Thiah]
11/20/09, 10:55 PM
#79

Ah men dåså…dom kan man ju kanske använda. Jag ska gå med två tjejkompisar och vi ska dricka lite öl och ha mys innan och sen se filmen vilket känns precis lagom för en lugn lördan. :D

Faxlin
11/21/09, 1:13 AM
#80

Jag älskade twiligt filmen och ska garanterat se tvåan med :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
11/21/09, 1:13 AM
#81

jag ska me se new moon :)

Faxlin
11/21/09, 1:20 AM
#82

Komsi komsi Jennifer så kan vi se den ihop :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
11/21/09, 1:27 AM
#83

#82 ja! :)

Annons:
Alex
11/21/09, 2:44 PM
#84

De filmerna har jag hoppat förbi också faktiskt. Har inte känt nåt intresse av att se dem heller om jag ska vara ärlig… Och av det lilla jag sett verkar det inte vara riktigt rätt för mig faktiskt. Det enda skulle väl vara att Muse har med en låt i New Moon då, haha. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Angelclaw
11/21/09, 4:18 PM
#85

#79 Nej inte till någon twiliight-film, tror det blir..hmm beror på hur länge de gäller, måste kolla det. Harry Potter känns troligast. Men jag längtar så tills Bilbo kommer upp på biograferna. Verkar bli 2 delar dessutom :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Upp till toppen
Annons: