Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Artikel snack / tips Bilder... Dagens ros Dikter Djur Filmer, TV & Böcker Historier Lekar Natt mums Om Nattsudd.iFokus På löpsedeln Samlingar Sömn/Sömnproblem Tankar & Funderingar Tävlingar / Bidrag Veckans tips YouTube
Allmänt

en söt mamma.

2009-10-19 18:14 #0 av: Fnuha

min mamma vet att ja inte har så mkt pengar kvar den här månaden eftersom jag spenderade allt i grekland, 
så kom hon å hämta mig på jobbet idag och frågade om jag kunde hänga med henne till affären..
lilla jag anade ingenting.... :P
så frågade hon vad jag var mest sugen på just nu.
äppelpaj med vaniljsås svarade jag,
då tar hon en korg å börjar plocka ihop allt jag behövde till de, plus bröd och pålägg å lite annat smått och gott..
ja undrade hela svängen i affären va fasen hon höll på med :P
så betalade hon allt å la ner i en påse, gav mig påsen å sa att hon älskade mig :) 
de tyckte jag va himla gulligt! Kyss

Anmäl
2009-10-19 18:35 #1 av: Alex

Aww så sött!

Det är himla bra med mammor när man har dåligt med pengar. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2009-10-19 18:50 #2 av: mandariiin

åh, tänk om min mamma var så!

fast jag fick iofs skurmedel och disktrasor nör hon hälsade på sist. var det kanske en hint?

Anmäl
2009-10-19 18:52 #3 av: Alex

#2 Hihihi nä, varför tror du det? Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2009-10-19 18:58 #4 av: mandariiin

ja, det kanske var för att hontjatade i drygt 2 veckor innan hon kom att illrar är äckliga djur :P haha

Anmäl
2009-10-19 19:07 #5 av: Saga85

Naw, så sött Fnuha Kyss

Mandarin - tihi, påminner om min mor. Hon hade tjatat länge om mina trasiga, slitna converse. När jag kom hem efter festival med ännu mer skitslitna skor åkte hon och köpte nya till mig.

Anmäl
2009-10-19 19:09 #6 av: mandariiin

aha, det är så jag ska göra för att fåp nya skor! Förvånad

Anmäl
2009-10-19 19:39 #7 av: regskylt

vilken söt mamma:)

Anmäl
2009-10-19 21:04 #8 av: Loveferrets

Va underbart att höra av sin mamma , tänk om jag ens kunde höra nått positivt från min Obestämd

Anmäl
2009-10-19 21:20 #9 av: Fnuha

#2 haha min mamma kommer inte ens hem till mig :P tror inte hon gillar mina illrar heller ^^

Anmäl
2009-10-19 23:13 #10 av: Thiah

Jag är totalt bortskämd med sådant där från mina föräldrar. Varje gång dom kommer hit till finland har dom hur mycket grejs och kläder och sådant med sig. Mamma samlar på sig när hon hittar grejer under de typ 4-5 månaderna vi itne ses.

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Anmäl
2009-10-19 23:40 #11 av: Maja

Åh, vilken supersöt mamma! =)

Anmäl
2009-10-20 00:21 #12 av: Faxlin

Åhh vad gulligt av henne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-10-22 22:30 #13 av: prusiluskan

Hejsan alla tjejer! Ni förstår det att vi mammor är av ett speciellt släkte......vi slutar inte att bry oss bara för att våra små kottar blivit stora,tvärtom så oroar man sig nog ännu mera när inte man har barnen hemma längre för då har man ju ingen koll allsSkrattandeSå tänk på det nästa ggn era mammor tjatar o gnatar,frågar o bryr sig att det e ju bara av omtanke och kärlek!/kramar på er

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.