Annons:
Etikettallmänt
Läst 816 ggr
Chestnut
11/4/09, 5:45 PM

Dålig dag? Oh ja!

Idag är en såndär dag då jag inte borde ha stigit upp..

Började egentligen igår kväll, virus på hemmadatorn som gör att jag inte kommer ut på internet, msn går men inte internet explorer eller firefox, kan inte ens öppna dem..

Vaknade upp i ett smärre blodbad imorse, yeay det är helvetesveckan..

I skolan lyckades jag med att tappa mobilen i ett vattenfyllt handfat, gå in i en pelare och snubbla in i en kille som såg helt okej ut. Bortgjord för alltid med en trasig mobil.

Sen skulle jag följa min lillebror till en kompis, han har bråttom så jag glömmer vantar. Det SNÖADE ute!! Var ca 1 km att gå totalt, min arm som blivit bättre gjorde så ont så att jag grät hela vägen hem och spydde det första jag gjorde när jag kom in. Gråter Avskyr att spy..

Nu känns den tack och lov lite bättre, men misstänker att jag dragit rejäl skada av det… Snubblade dessutom när jag var ute så knäet protesterar hel vilt med.

SkrikandesSkrikandes

Nu måste jag orka göra mat, kommer annars proppa mig full senare ikväll..

Ska vi slå vad om att jag kommer skada mig när jag lagar mat med? Oskyldig Är uppenbarligen en sådan dag.. Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Jenahbella
11/5/09, 9:38 PM
#1

uss vissa dagar önskar man att man inte gått upp! 
hoppas de gick bättre resten av dagen!

Saga85
11/5/09, 9:41 PM
#2

Fy. Slänger en massa kramar åt ditt håll! Klarade du matlagningen utan några smärtfulla problem?

Faxlin
11/5/09, 10:11 PM
#3

Usch sådana där dagar klarar man sig utan. Skickar ett gäng tröstekramar till dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
11/6/09, 8:55 AM
#4

Nu är jag lite sen, men massa kramar till dig och hoppas de senaste dagarna varit lite bättre i alla fall!!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chestnut
11/6/09, 11:15 AM
#5

Lyckades skära mig i lillfingret istället för köttbiten Obestämd annars gick det hyffsat, har vant mig vid att laga mat med en hand.

Sitter i skolan med grupparbete, politik.. Den energin finns då inte..

Kram tebax! Kyss

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: