Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Artikel snack / tips Bilder... Dagens ros Dikter Djur Filmer, TV & Böcker Historier Lekar Natt mums Om Nattsudd.iFokus På löpsedeln Samlingar Sömn/Sömnproblem Tankar & Funderingar Tävlingar / Bidrag Veckans tips YouTube
Tävlingar / Bidrag

Vill någon hjälpa...

2009-10-22 01:15 #0 av: Saga85

...mig att rösta på min kära mor? Hon blev nominerad till en tävling. När hon sedan började komma ikapp den andra nominerade började det fuskröstas. Hon kontaktade dock de ansvariga, och de skulle försöka lösa det. Nu står det 50/50 och röstningen avslutas kl 00. www.supporterlaget.se - Kerstin för Örgryte.

"Stå upp för en schysst supporterkultur", jo tjena.

Anmäl
2009-10-22 01:24 #1 av: LiindaH

Men var röstar man då ?

Anmäl
2009-10-22 01:27 #2 av: Salladshataren

Saga har gjort något tosigt med länken ;) så här är den riktiga! http://www.supporterlaget.se/

Anmäl
2009-10-22 01:30 #3 av: LiindaH

Aaaha men då ska jag gå in där nu : )

Anmäl
2009-10-22 01:43 #4 av: Saga85

Ja, det där blev ju helt fel. Så kan det gå när man är en CTRL+C-missbrukare. Fast skumt...jag kopierade ju in länknamnet rätt, men sen blev det fel länk...humdidum...

Tack tack.

När min mor var uppe på strax över 50% en dag kom det plötsligt in typ 1000 röster som alla röstade på den andra...trots att man egentligen bara ska kunna rösta 1gång/dag och dator... Fult. Mycket fult...

Anmäl
2009-10-22 12:50 #5 av: LiindaH

Ja verkligen fult gjort!!!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.