Annons:
Etikettallmänt
Läst 711 ggr
Chestnut
10/23/09, 11:03 AM

Mina pluggvanor är underbara

eller inte.

Har svenska prov snart, skittrist grammatik. Tanken var att jag skulle plugga igår kväll, men varför plugga när man kan smsa och se criminal minds? Flört

Tänkte att jag skulle plugga nu på morgonen men ja…

Försov mig ordentligt, kom på medans jag borstade tänderna "jädrar ska till arbetsterapeuten nu på morgonen!". Halta ner till den bussen med skolväskan på trekvart, ser ut som en osminkad zombie.

Gick väl okej där. Handen är fortfarande obrukbar men det finns en liten förbättring.

Så nu sitter jag i skolan, ska försöka traggla lite grammatik.

God morgon! Kyss

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
elinn
10/23/09, 12:44 PM
#1

God morgon =)

Känner så väl igen mig i det du skriver. Jag är precis likadan, alltid tokplugga i sista minuten.

Lycka till på provet =)

// ElinN

Chestnut
10/23/09, 1:56 PM
#2

Provet blev uppskjutet för min del! Fanns ingen skrivhjälp ledig. Skrattande Kan ju inte skriva själv..

Har dock haft ett mindre trevligt möte med rektorn…

Med vänliga hälsningar
Chess

Alex
11/6/09, 9:36 AM
#3

#2 Vad var det om då? :/

Är handen fortfarande lika illa?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Chestnut
11/6/09, 11:12 AM
#4

#3 Svensk grammatik :P Predikat, agent och annat ovärt Oskyldig

Med vänliga hälsningar
Chess

Loveferrets
11/6/09, 11:37 AM
#5

Skönt at det åtminstone är en liten förbättring, hoppas handen blir ännu bättre så småningom.

Alex
11/6/09, 6:32 PM
#6

#4 Samtalet med rektorn tänkte jag på men… Det kanske var om grammatik? Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Chestnut
11/6/09, 8:04 PM
#7

#6 Haha, nää… ;) Har haft ytterligare ett samtal med rektorn idag och båda handlade om idrott & hälsa A kursen… :/

Med vänliga hälsningar
Chess

Saga85
11/6/09, 8:59 PM
#8

Känner också igen mig i det där. "Måste plugga…men vad nu? Ja! STRUMPLÅDAN måste jag sortera! Kanske i färg samt inhandlingsdatum-ordning!" Det var väl en av anledningarna till att jag till slut sjukskrevs…sköt upp och sköt upp och sköt upp tills det var så mycket kvar att jag fick sån ångest att jag inte kunde göra något alls Obestämd

Man borde egentligen ha någon anställd för att tvinga en att göra det man SKA göra, och inte det man kommer på att man kan göra istället. Som att skrubba toaletten eller sträckkolla på någon serie.

Upp till toppen
Annons: