Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Artikel snack / tips Bilder... Dagens ros Dikter Djur Filmer, TV & Böcker Historier Lekar Natt mums Om Nattsudd.iFokus På löpsedeln Samlingar Sömn/Sömnproblem Tankar & Funderingar Tävlingar / Bidrag Veckans tips YouTube
Allmänt

Mina pluggvanor är underbara

2009-10-23 11:03 #0 av: Chestnut

eller inte.

Har svenska prov snart, skittrist grammatik. Tanken var att jag skulle plugga igår kväll, men varför plugga när man kan smsa och se criminal minds? Flört

Tänkte att jag skulle plugga nu på morgonen men ja...

Försov mig ordentligt, kom på medans jag borstade tänderna "jädrar ska till arbetsterapeuten nu på morgonen!". Halta ner till den bussen med skolväskan på trekvart, ser ut som en osminkad zombie.

Gick väl okej där. Handen är fortfarande obrukbar men det finns en liten förbättring.

Så nu sitter jag i skolan, ska försöka traggla lite grammatik.

God morgon! Kyss

Med vänliga hälsningar
Chess

Anmäl
2009-10-23 12:44 #1 av: elinn

God morgon =)

Känner så väl igen mig i det du skriver. Jag är precis likadan, alltid tokplugga i sista minuten.

Lycka till på provet =)

Anmäl
2009-10-23 13:56 #2 av: Chestnut

Provet blev uppskjutet för min del! Fanns ingen skrivhjälp ledig. Skrattande Kan ju inte skriva själv..

Har dock haft ett mindre trevligt möte med rektorn...

Med vänliga hälsningar
Chess

Anmäl
2009-11-06 09:36 #3 av: Alex

#2 Vad var det om då? :/

Är handen fortfarande lika illa?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2009-11-06 11:12 #4 av: Chestnut

#3 Svensk grammatik :P Predikat, agent och annat ovärt Oskyldig

Med vänliga hälsningar
Chess

Anmäl
2009-11-06 11:37 #5 av: Loveferrets

Skönt at det åtminstone är en liten förbättring, hoppas handen blir ännu bättre så småningom.

Anmäl
2009-11-06 18:32 #6 av: Alex

#4 Samtalet med rektorn tänkte jag på men... Det kanske var om grammatik? Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2009-11-06 20:04 #7 av: Chestnut

#6 Haha, nää... ;) Har haft ytterligare ett samtal med rektorn idag och båda handlade om idrott & hälsa A kursen... :/

Med vänliga hälsningar
Chess

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.