Annons:
Etikettallmänt
Läst 1109 ggr
Musiken
11/23/09, 10:40 PM

Jag lever an!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tankte bara informera om att jag fortfarande lever! Flört Vi har oversvammningar har uppe i Cumbria (som vi har varje ar..) och vi har problem med polis som drunknat nar de forsokt radda folk, broar som rasat, olika universitets-campus har stangts (inte mitt dock) och annat trevligt.

Mamma ringde pa min mobil igar (ett domt projekt da jag ALDRIG har tackning, sa vi anvander alltid skype om vi ska prata) for hon var sa orolig att jag hade drunknat att hon inte ens hade tid att satta pa datorn Tungan ute Fick aven ett mail ifran en tjej i Australien som jag jobbar lite med, som fragade om jag fortfarande levde hahahaha!

An ar det inte ens i narheten av sa mycket vatten det var 2005, da lag hela stan under vatten och folk paddlade kajak pa BRON over floden!!! Nu ligger bara delar av stan under vatten, och det ar fortfarande mojligt att ta sig fran en sida till den andra om man bara vet vilka omvagar man ska ta Tungan ute

Annons:
Saga85
11/23/09, 10:44 PM
#1

Och jag som klagar på översvämningar här i Mölndal Förvånad Se till att alltid gå runt med en ankbadring runt dig. Och såna där uppblåsbara armringar. Och paraplyhatt. Självklart likadana set (fast mindre såklart) till Nisse och Lars också!

Faxlin
11/23/09, 10:48 PM
#2

Köp en räddningsflotte där du hamstrar illermat och godis till dig. Så kalrar ni er alltid :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
11/23/09, 11:00 PM
#3

Hahaha vad härligt det låter, du. Tungan ute Simma lugnt!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Loveferrets
11/23/09, 11:09 PM
#4

Fy så otäckt, hoppas ni har livbojor hemma

Musiken
11/23/09, 11:46 PM
#5

Jag ska definitivt inskaffa ankbadring Saga!! :P

Jenahbella
11/23/09, 11:47 PM
#6

haha ankbadring! ja de kanske behövs! :) hoppas de inte blir värre :O

Annons:
Saga85
11/23/09, 11:47 PM
#7

Glöm inte illrarnas badankringar också! Kan ju dock bli lite ivägen med ett ankhuvud som sticker ut från magen, men deras kanske kan ha vingar som sticker ut från sidan/ryggen istället?

LiindaH
11/24/09, 12:09 AM
#8

jag vill se en så stor översvämning live :O

// Liinda

Saga85
11/24/09, 12:18 AM
#9

#8 Du får titta förbi Mölndal någon gång. Vi har inte extrema översvämningar, men ån svämmar över ibland. Och varje gång får man höra "jo…vi har ju TÄNKT att försöka lösa de återkommande översvämningar…på något vis…någon gång…".

Mölndal och vattenpölar

LiindaH
11/24/09, 12:26 AM
#10

Ja men sådant är väl vanligt.. alla tänker men inget sker..

Kan vi inte simma till england oh se deras ?

// Liinda

Musiken
11/24/09, 12:31 AM
#11

Haha ja simma hit ni! :D Jag bjuder pa te och scones! Se bara till att flygplanet har livbatar :P

LiindaH
11/24/09, 12:35 AM
#12

Men… Varför ska vi ha ett flygplan när vi ska simma?

// Liinda

Musiken
11/24/09, 12:56 PM
#13

Ar det inte lite langt att simma over Nordsjon?

Annons:
Alex
11/24/09, 5:19 PM
#14

Vi bygger en flotte!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
11/24/09, 10:44 PM
#15

uddevalla har samma problem, alltid finfina översvämmningar.. samma  här, vi ska fixa, nångång…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: