Annons:
Etikettallmänt
Läst 814 ggr
Saga85
11/2/09, 1:41 AM

Snart är det slut på det roliga :(

Min vän har världens bästa grovsoprum där hon bor. Tyvärr ska hon snart flytta därifrån. Buhu, hur ska jag nu hitta billig rekvisita.

Folk slänger massa bra, hela saker. Trots att det finns en second hand-affär bara 100 meter bort… I lördags fyndade vi kläder som vi kunde bloda och sprätta upp under filminspelning, porslin som kunde krossas, lakan som kunde rivas sönder. Och ett 3 meter långt papprör som vi delade systerligt på - jag till illern, hon till papegojorna.

Jag vill ha ett grovsoprum!

Annons:
ChristineL
11/2/09, 12:06 PM
#1

Naaw! Inte lätt att vara filmskapare, men vi har faktist ett grovsopsrum här som du kan få inventera lite då och då ;)

Saga85
11/2/09, 8:36 PM
#2

Yay! Superbra ju! Ska röja ut min ena vind och enbart förvara diverse rekvisita där Skrattande

Jenahbella
11/2/09, 8:50 PM
#3

haha du skulle älska vårat rum här nere i källaren! :D haha finns hur mkt saker som helst! och rummet töms typ aldrig! :P

Alex
11/6/09, 9:16 AM
#4

Haha härligt när man kan fynda! Du får flytta dit istället. Flört Eller lära känna nån annan i huset…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
11/6/09, 9:09 PM
#5

Saga får ta en roadtrip runt Sverige med en skåpbil och göra räder i samtliga nattsuddares grovsoprum Skrattande

Alex - jag har faktiskt pratat med en av hennes granntanter. Som var skrämmande f.ö. Hon berättade att hon tappade en massa hår pga sina (antidepressiva) mediciner och kom på den briljanta idén att spara det tappade håret (både från borstar och vid duschavloppet…) som hon skulle göra löshårstestar av…

Alex
11/6/09, 9:55 PM
#6

Förvånad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Upp till toppen
Annons: