Annons:
Etikettallmänt
Läst 799 ggr
Jenahbella
2009-11-18 21:55

gah! arg*

jag blir TOKIG! 
Ett ragg som jag hade i våras har börjat maila mig igen.
jag blev lite fundersam me tanke på att han va den första som fick reda på att jag e tillsammans med nån igen.
frågade iaf idag vad han höll på med och NÅN har sagt till honom att de va fritt fram igen på mig, vilket de inte alls är! 
å jag blir så förbannad varför ska folk lägga sig i mitt liv hela tiden, e de inte det ena så e de det andra !

å så blir ja sur på ragget, varför skulle jag vilja ha honom om ja precis gjort slut me min kille :( ja trodde han å jag va vänner nu lixom å att den här raggningsfasen va över *suck*

Annons:
LiindaH
2009-11-18 21:57
#1

Ja inte fasiken är det normalt iallafall!
Helt sjukt!

// Liinda

Jenahbella
2009-11-18 21:58
#2

japp! hahahah :D orka gå å prata om mitt kärleksliv med mitt gamla ragg :P hahaha :D då har man inget liv ^^

Loveferrets
2009-11-18 21:59
#3

Ja det är för himla tradigt att man inte kan ha sitt liv ifred, men du får helt enkelt förklara för honom att ryktena är falska o vill han ej accepetra de så be han dra dit perpparn växer o längre därtill.

Jenahbella
2009-11-18 22:01
#4

#3 japp, de tråkiga e att jag å min pojkvän redan har haft de jobbigt nog, vi började lixom om från början nu, men de verkar inte gå.. han blir me ledsen när de e såhär.. 
plus att min pojkvän inte gillar detta ragg, å jag har försäkrat honom om att ragget å jag bara e vänner å så blev de såhär nu.. :(

LiindaH
2009-11-18 22:01
#5

Nä men personen kanske vill ha din pojkvän ;)

// Liinda

Saga85
2009-11-18 22:12
#6

Äsch, se det som en positiv sak - du är helt enkelt för het och charmig för ditt eget bästa ;P

Själv blev jag en gång uppsökt av ett gammalt onenightstand. Vi hade aldrig pratat innan eller efter den gången och hade inga gemensamma bekanta. Efter ett par mail kom det fram vad han ville ha sagt - han undrade om jag hade klamydia då han börjat känna symptom. Flera månader hade gått och istället för att gå till läkaren hade han letat upp mig. Fnys.

Annons:
Jenahbella
2009-11-18 22:14
#7

#5 hah ae de du eller ;) jag såg nog hur du tittade på elias när du va här! Flört

#6 haha kanske de ;) ne men när jag verkligen vill att de ska funka nu så blir jag arg när folk bara vill förstöra! :( 

HAHA vilken idiot :P de e väl bara gå å testa sig hahahahhaah!

Upp till toppen
Annons: