Annons:
Etikettartikel-snack-tips
Läst 1659 ggr
Faxlin
11/19/09, 10:06 PM

Gahhh hatar att tappa namn

I alla fall så hade skolan bjudit in ett par gäst artister som på något sätt har med skolan att göra eller har gjort. den ena hon jobbar på skolan, så det är enkelt. Vet vem människan är också och vad jag tycker om henne ska jag låta vara osagt.
Men sedan var det en kille som spelade och sjöng som har gått på skolan förrut. Han heter Daniel K……. fan kommer inte på vad han heter i efternamn. Men K börjar det på och ö finns emd. Någon som har någon ide om vilken artist jag kan mena?
Tydligen håller han på och sjunger J. Casch låtar och sina egna skrivna låtar med. Och han har nyligen gett ut en ny cd. Men ja där tog infon slut.

Snälla, någon som vet vem jag menar :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
LiindaH
11/19/09, 10:53 PM
#1

Daniel kön?

// Liinda

Solaika
11/20/09, 4:53 AM
#2

Försökt googla lite men tyvärr.. :/

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Alex
11/20/09, 5:28 PM
#3

Jag googlade lite jag med, men lyckades inte hitta nåt. Så jag har ingen aning jag heller, tyvärr.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
11/21/09, 1:08 AM
#4

haha, nu vet jag vad han heter. Han har kortat ner namnet till Dan :-)

Dan Köningsson heter han i alla fall. Låten som han skrivit och sjunger som handlar om våran lilla by Älvkarleby heter "En plats att kalla hem"

Så nu har jag fått klart för mig vad han hette och vad låten heter. Så nu är jag nöjd. Sedan måste jag säga att jag tycker han var riktigt grym när jag såg honom live i barnens idrottshall med guran.

Här har ni en annan låt av honom som han själv har skrivit.

Någon annan som hört honom live eller hört honom över huvudtaget?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Musiken
11/21/09, 3:14 AM
#5

aldrig hort talas om honom, men laten var bra!!

Upp till toppen
Annons: