Annons:
Etikettallmänt
Läst 983 ggr
elinn
2009-11-26 00:15

Har bokfyndat

Måste få berätta att jag har gjort en massa bokfynd idag =)

Adlibris har julerbjudande om att köpa tre pocketböcker för 99:- så jag kom faktiskt över hela 6 böcker som jag ser fram emot att läsa. Hade lätt kunnat välja 9 böcker men så här nära julen finns det även mycket annat som ska inhanlas så fick nöja mig med 6st.

Just nu är jag väldigt inne på att läsa självbiografier så blev extra glad när de hade många sånna att välja på =)

Det blev:

Ja, dessa var självbiografierna. Om man nu kan kalla Jack the ripper för självbiografi Obestämd Men ändå en, förhoppningsvis, ruskigt bra bok.

Dessutom blev det

Jag hade gärna även velat haft The Heroin diaries : spillror ur ett rockstjärneliv av Nikki Sixx men eftersom jag ändå beställt The Dirt så fick jag hoppa den den här gången.

Ron Jeremy : hårdaste mannen i showbiz hade jag också gärna velat lägga till min inköpslista men det verkar som att jag har fullt upp ett bra tag fram över iaf men hinner nog med den också någon gång.

Dessutom har jag även Slash hemma och har önskat mig Live to win : låtarna som skrev mitt liv i juklapp hehe =)

Och självklart en hel hög med övriga böcker som ligger och väntar på att få läsas…

Någon mer än jag som är boknörd??

// ElinN

Annons:
Faxlin
2009-11-26 04:22
#1

Jag är en riktig boknörd. Även om jag för tillfället läser mest fakta böcker och speciellt böcker om mina djur.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Link-
2009-11-26 04:28
#2

The Dirt är braaaa! Manson och Jenna är också ok, du har mycket trevlig (?) Obestämd läsning framför dig.

Måste nog också beställa lite nytt. Nikki Sixx verkar bra, och Ron Jeremy, och Slash. & Lemmys. För många böcker… så lite pengar..!!

Alex
2009-11-26 13:00
#3

Skoj!

Jag är ingen boknörd själv, var längesen jag läste en bok nu… När jag var liten läste jag hur mycket som helst dock. Vad som hände sen vet jag inte, jag övergick väl till skrivandet helt och hållet eller nåt. Flört

Mansons bok har jag funderat på att försöka mig på snart dock, har en kompis som har den så tänkte sno den av henne nån gång. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Angelclaw
2009-11-26 20:29
#4

Mansons är jag inte så brydd om, men Lemmys och Slash skulle jag gärna läsa, Nikki Sixx, tja kanske!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

 

Linn
2009-11-26 22:57
#5

Oooh, jag måste in på adlibris och beställa böcker jag med! Är en riktig boknörd! Älskar att läsa men är periodare.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
2009-11-26 23:10
#6

Är det först i kassan man ser att det blir 99kr/3 böcker på pockets?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Linn
2009-11-26 23:40
#7

fick beställt ett gäng böcker. det blev dock ingen 99kr rabatt på mina men det gick fint ändå, 4st för 162kr. helt ok.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

elinn
2009-11-27 00:10
#8

Vad blev det för böcker Linn?? *nyfiken* hehe =)

// ElinN

Linn
2009-11-27 09:03
#9

Can't tell. ^^

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

elinn
2009-11-27 20:54
#10

Men, varför inte då Förvånad

// ElinN

Linn
2009-11-27 21:43
#11

Christine! Förklara för dom! Snart kanske jag kan berätta….

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Upp till toppen
Annons: