Annons:
Etiketthistorier
Läst 1826 ggr
Saga85
2009-12-20 19:50

Walk of shame

Det blev det verkligen idag. Gårdagens utgång är mest ett blurrigt minne - ett par olika krogar och en vän som först inte fick ut sin jacka och sedan blev nekad inträde på andra stället. Lånade ut min jacka utan att tänka på hur kallt det skulle bli att ta sig hem.

Vaknade upp i morse med en främmande pojk i en främmande lägenhet. Inget minne av vart han kom ifrån eller hur vi tagit oss dit. Mor ringde och frågade var jag var. "öh…hemma hos någon…?". Kaffe och morgonsex, sedan var jag nära att gå därifrån utan att fråga om vägen till hållplatsen. Ut och huttra med en stor grönsvart tyllkjol och bara tunn tröja. Hemma insåg jag att jag hade ett tydligt bitmärke på halsen. Och tröjan stank rödvin.

Och så undrar jag varför jag inte går ut så ofta längre…

Annons:
ChristineL
2009-12-20 20:11
#1

Naaw! Stackass lilla Saga! Fast kaffe och morgonsex gör ju inte så mycket ;) Det andra kan man ju helst slippa :S

Salladshataren
2009-12-20 21:38
#2

Saga och hennes äventyr Skrattande Jag vill hööööööööööra mer av Sagas äventyr! *hoppar och studsar omkring och vevar med armarna*

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Linn
2009-12-20 22:42
#3

-hoppar och studsar och håller med Salladshataren!-

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Faxlin
2009-12-20 23:12
#4

Men Saga då. Låter inte riktigt hälsosamt att dricka så mycket att man itne vet vad man hamnar i för säng. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
2009-12-20 23:29
#5

Shit happens. Flört Jag är dock med #1. Frysa är inte så roligt dock… Och gissningsvis inte huvudvärken och allt annat som jag gissar hängde med också…?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Saga85
2009-12-20 23:38
#6

Jag var lite extremdrickare för några år sedan, och fick black-outer jämt. Är bättre numer, men shit happens som sagt.

Haha, det går ju inte att höra något av mina "äventyr" eftersom jag inte kommer ihåg dem Skäms Minns små glimtar om när vi drog till en ny krog, men därefter är allt bara ett mörker. Jag kunde lika gärna ha sovit.

Och konstigt nog var jag inte det minsta bakfull i morse.

Annons:
Faxlin
2009-12-20 23:52
#7

Skönt att du slapp baksmällan i alla fall. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Musiken
2009-12-21 15:02
#8

Haha later bra det dar :P

Loveferrets
2009-12-21 18:46
#9

Nämen Saga då, usch hahaha

Strumpa
2009-12-23 20:08
#10

Klart du inte va bakis imorse Saga, du var ju fortfarande full! :P Tro mig ;) hihi.

Ibland måste man släppa loss också. Men vi vill ha Saga hel! Bara nått att tänka på ;) Kyss

Finns det nåt värre än när man tycker det står skrivet i pannan på en exakt vad som skedde kvällen innan?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Strumpa
2009-12-23 20:09
#11

Ehm, jag menar i förrgår morse ;P

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Upp till toppen
Annons: