Annons:
Etiketttankar-funderingar
Läst 1540 ggr
Musiken
1/13/10, 6:25 PM

Maste fa dela med mig av min gladje :)

Jag maste bara fa dela min gladje!

Det ar slut med pojkvannen, och hur ledsen over att ha forlorat nagon jag alskar och radd for att vara ensam jag an ar, sa kanns det anda som nagot positivt. Jag har insett att han inte har varit bra for mig. Alls. Vi ma ha haft jordens basta sexliv och riktigt javla fina stunder tillsammans, men de daliga har varit dominerande. Jag har blivit krankt och nertryckt, och jag har isolerat mig fran de ytterst fa vanner jag haft for att jag skamts for hur han behandlat mig. Vet att jag har skrivit lite har och pa andra sajter ocksa, men tittar jag tillbaka sa skulle jag kunnat skapat ett helt forum dedikerat endast at honom och varat forhallande. Jag tror inte alls att han ar en dalig manniska - tvart om. Daremot sa ar vi nog valdigt daliga for varandra.

Som ett trollslag sa atervande aven nagra av mina vanner i samma veva som jag blev singel. Jag ska idag ga och fika med en van, nagot som jag inte gjort en enda gang sedan jag traffade mitt ex!! Och pa fredag har jag blivit bjuden pa fest! Och en van fran Sverige planerar att komma och halsa pa under varen! Och en annan tycker att det ska bli kul om jag flyttar till Gbg nar jag tagit min examen! Min facebook ar plotsligt full av liv igen!

Jag har borjat med mina anti-depp nu och jag ser fram emot att ga till kuratorn. Jag har skrivit ner allt som jag vill prata om, och i samma veva hamnade jag pa bokstavsfolk.ifokus, och har insett att mycket av vad jag skrivit ner om mig sjalv stammer overrens nastan ord for ord med AD(H)D och asperger. Kan det vara sa enkelt att jag inte ar en alien nar det kommer till sociala sammanhang, utan jag bara har nagra bokstaver? Depression ar tydligen vanligt i samband med bada diagnoserna ocksa pga dalig sjalvkansla etc, och det ar som om nagon har slagit mig i huvudet med en gong-gong. Kan det verkligen vara sa enkelt?

Och illrarna maste fa en eloge ocksa. Har tagit in dem nu pa heltid for att jag kanner att jag behover sallskap, och de ar sa snalla och fina sa :) I natt vackte de mig inte en enda gang, och i morse fick jag en fin och valdigt blot puss mitt pa munnen av Lars som en godmorgon-halsning - utan att han forst bitit mig i tarna eller knavecket! Kyss

Annons:
LiindaH
1/13/10, 6:31 PM
#1

Underbart att höra :)

// Liinda

Loveferrets
1/13/10, 6:38 PM
#2

Härligt, härligt Amanda, det sker ett ljus i tunneln och ta vara på de vänner du har, tänk bara på dig och hur du mår nu och gör sånt du tycker om att göra. All lycka i framtiden och jag tycker det är strongt av dig att du bröt med honom, han var inge bra. Ta hand om dig.

Alex
1/13/10, 7:08 PM
#3

Åh vad underbart att höra, Amanda! Skrattande Tror absolut att du har gjort rätt, och med tanke på att det känns som något positivt för din del så är det garanterat rätt. Fika gärnet nu och ta tillbaka det liv du inte har haft det senaste, all lycka till dig! Är så glad för din skull! Skrattande

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Linn
1/13/10, 8:06 PM
#4

Vad glad jag blir av att höra detta! underbart att dina vänner kommit tillbaka direkt!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
Faxlin
1/13/10, 8:57 PM
#6

Ett inlägg att verkligen känna stor glädje när man läser. Är så glad för din skull mitt i allt. Och jag tror inte alls det är omöjligt att det skulle sitta ett par bokstäver där som ställt till det för dig. Någon alien är du i alla fall inte.

Kram

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Musiken
1/14/10, 3:28 AM
#7

Tack alla! Ni vet att ni ar verkligen guld varda!! KyssGlad

Kom alldeles nyss hem ifran varan "fika". Vi mottes vid 5, och klockan ar nu nastan halv 2 nar vi skiljts at :) Det ar sa skont att ha fatt prata av sig for forsta gangen pa over ett ar, och sa skont att det faktiskt ar en riktig van. Jag kunde prata om mina bekymmer utan att han domde det minsta, och vi skamtade och hade sa kul! Gick pa ett pub quiz ocksa, men fick inte mer an 17 poang ratt av 40 :P Det roligaste var att vi fick ratt pa de fragorna som vi bara chansade hej vilt pa :D

Saga85
1/14/10, 3:51 AM
#8

Blir så glad för din skull. Blir så lätt att tappa bort relationer när man är i en kärleksrelation. Ut och lek livet nu! Och kom till Göteborg sen och lek!

Och så hoppas jag självklart att du lyckas reda ut dig med läkare och kurator dessutom Kyss

Musiken
1/14/10, 3:53 AM
#9

Tack Saga :) Haller redan pa och kollar pa lagenheter och jobb, men det verkar som att allt gar ut i april senast, sa blir till att kolla in lite senare under aret, narmare sommaren, igen :)

Loveferrets
1/14/10, 4:51 PM
#10

#7, Så roligt för dig att det blev en lyckad kväll, det e viktigt med vänner som verkligen förstår.

Upp till toppen
Annons: