Annons:
Etikettpå-löpsedeln
Läst 1768 ggr
Saga85
2010-02-08 02:13

Dissa Facebook

Annons:
Loveferrets
2010-02-08 02:23
#1

Håller med !! Foten i munnen

Jenahbella
2010-02-08 06:59
#2

men herregud va löjligt att skylla de där på facebook :P LOL :s jaani, ibland har tidningarna INGENTING att skriva om! :P

Faxlin
2010-02-08 11:25
#3

Om man sitter och flirtar på facebook känns det som om det liksom ligger något annat i grunden. Det hade lika gärna kunnat vara twitter, iFokus eller något annat forum. Eller sms eller ja vad sjutton som helst.

Men att nklaga dem för att vara anledningen till skilsmässor är bara löjligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
2010-02-08 18:37
#4

Jag vägrar facebook ;)
2000-talets lunarstorm för vuxna Foten i munnen

#3 Skriv på msn ikväll, jag är nyfiken!

Alex
2010-02-08 19:21
#5

Hahaha eller hur. Hur många gifta människor (eller andra i förhållande) är inte medlemmar på dejtingsajter? Och flirta kan man ju som sagt göra precis vart som helst… Precis som att man kan bli kritiserad för sin näsa vart som helst av vem som helst, och då är det ens eget dåliga självförtroende som gör att man opererar den, inte en internetsida. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2010-02-08 19:56
#6

#4: Ja men då ska jag väl göra det då :-) Måste dock låna ut datorn till sonen först. Hans dator håller på att diskfragmenteras och det lär ta sjutton timmar :-) Han har missat den delen tror jag .

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Annons:
Jenahbella
2010-02-08 21:45
#7

jag tycker facebook äår bra :) har fått kontakt med många gamla vänner och klasskamrater som jag lixom tappat bort på vägen :) 
och som åsa säger sitter man å flirtar på facebook fast man har en partner så ligger nog inte de i själva sidan utan idoiten som gör de ^^

Saga85
2010-02-11 01:29
#8

Jag tycker mest det är kul att man kan med att skylla ifrån sig på facebook. Tss. Tööööntar. Jag ska nog tvinga min journalistvän att göra en artikel om hur 7eleven ökar snatteri. Ja.

Alex
2010-02-11 12:23
#9

#8 Hahaha ja gör det! Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Elshira
2010-02-12 00:40
#10

Jag och min pojkvän år bäda konservativa och gillar inte vare sig facebook, bdb, twitter eller andra sidor. Har prövat men var definitivt inget för mig då jag inte är ett dugg intresserad av vad folk gör var och varannan timme (jag har roligare saker för mig än att ta reda på sånt i.af).

Men att vägra av anledningen TS sade så tycker jag det är bra äktenskap får rätsida med otrohet. Dock ska man ju inte vara överbeskyddande, själv har både jag och min pojkvän fullt förtroende för varandra. Vi har båda bra kompisar av det motsatta könet och har inga problem med att vi umgås så heller. Så det är brist på tillit och ärlighet som saknas!

Vad det gäller näsoperationen så förstår jag det verkligen… Det finns en hel del som inte har bättre saker för sig än att klaga på andra. "Ger man sig leken (med att visa bilder) får man leken tåla" kan man tycka, men många tar saker väldigt personligt och blir sårade. Så jag är inte ett dugg förvånad.

Men över lag ser jag ingen mening med att hålla kontakten med gamla kompisar som man aldrig kommer träffa eller så. För min del så brukar det vara trevligt att sitta och prata om vad för trevligt som hänt när vi väl träffas istället =)

Hakuna matata!

VeganGeek
2010-02-16 00:40
#11

Jag gillar facebook, det är skönt när man inte mår så bra eller bara är trött att fördriva tiden med att spela små spel och samla på saker.

Jag håller inte kontakten med några "gamla kompisar" eller så, har egentligen inga. Socialt sätt är jag väl inte någon direkt framgång.

Jag gillar inte att prata i telefon, men kan genom facebook hålla kontakt med mina kusiner som bor i andra delar av landet, se hur mitt kusinbarn växer upp och höra släktnyheter direkt istället för att vänta på att mamma skall nämna dem.

Upp till toppen
Annons: