Annons:
Etikettallmänt
Läst 2396 ggr
Jenahbella
2010-04-29 13:44

Älskad och Saknad.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

idag är de 3 år sedan min pappa gick bort. 
Elias och jag snart iväg och lägga en fin blomma vid minneslunden, och spela upp en låt för honom där.
Ibland känns de som de 3 åren e 30 år och idag känns de som att de e 3 dagar sen, lustigt de där.

Annons:
Alex
2010-04-29 14:47
#1

Men åh, beklagar verkligen sorgen, gumman! Rynkar på näsan Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara att förlora en förälder… Du är otroligt stark! Massa kramar till dig.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Strumpa
2010-04-29 16:41
#2

Stora kramar till dig!! Det är 6 år sedan min pappa gick bort i år, och 9 år sen min mamma lämnade jordelivet.

Kram igen!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Loveferrets
2010-04-29 19:02
#3

Beklagar verkligen gumman, skönt att ha nått ställe att gå till o lägga blommor o så omtänksamt av dig att spela en låt för honom, vad blev det för låt ? Såg du skrev i förmiddags, hur gick de ?

Jenahbella
2010-04-30 02:28
#4

#1 tack :) 
#2 uss, ja då vet du hur de känns dubbelt upp :/ stor kram till dig med!!
#3 ja de va riktigt skönt att komma dit :)

rascal flatts - what hurts the most

Bella-R
2010-04-30 11:49
#5

Rynkar på näsanRynkar på näsan ja, vad ska man säga.. blir lite tom.

Måste säga att du verkar vara stark som gått vidare.

Får man fråga vad det var som hände? Rynkar på näsan

_____________________________________
Mvh
Bella

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Jenahbella
2010-04-30 19:05
#6

#5 han var alkoholist och i perioder drogmissbrukare, efter flera år som de klarade inte hans kropp mer och tolvfingertarmen sprack. 
de va hans sambo som hittade honom sittandes på en stol i köket efter att hon bara vart ute och handlat.
enligt obduktionsrapporten så gick de snabbt så han led inte.
han blev bara 52 år Obestämd

kan föresten meddela att efter en jobbig dag igår har ja haft en helt underbar dag med min mamma och mammas man idag! :)

Annons:
Loveferrets
2010-04-30 22:13
#7

#6,Det är så tragiskt, man inser vad sprit i stora mängder kan åstadkomma, och så ung ocå, beklagar så Fnuha.

Skönt du haft en bra dag idag  kram

Musiken
2010-05-01 23:54
#8

Beklagar Fnuha :(

Faxlin
2010-05-26 15:33
#9

Vet hur det är. Beklagar så din förlust gumman och tycker det är starkt att du går till minneslunden.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
2010-05-26 16:37
#10

Kan inte föreställa mig hur det känns att förlora en (eller två) av sina föräldrar. En stor kram till dig Fnuha. Och Sanna och Åsa.

Faxlin
2010-05-26 16:44
#11

Jag pendlar också mellan att det känns som om det är evigheter sedan tills att det var idag det hände. Kan ibland fortfarande se mamma sitta där död på toaletten när jag går in. Och då är det ändå 7 år sedan jag hittade henne. :(

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
2010-05-26 21:09
#12

"11, Usch beklagar verkligen, även om de e längesen så känns det ändå som att det var igår ibland.

Sessan1
2010-06-12 05:04
#13

Saga, har man inte misst sina föräldrar, så är det svårt att föreställa sig det. Det förstår jag.

Min mamma gick bort för lite mer än 11 år sedan, OCH jag saknar henne fortfarande.

ÄVEN min Kära Mormor saknar jag, som  var så lugn av sig som en *filbunke*

Tass

Sessan1

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: