Annons:
Etikettsömn-sömnproblem
Läst 2905 ggr
Rocktjejen
5/2/10, 4:11 AM

Pigg på insomnings tablett

Hej ´jag är ny här!

Någon annan än mig som blir pigg på insomningstablett? har provat stilnoct fick sluta dels för hjärtklappning och ökad ångest också denna pigghet,prövar nu imovane,men tyvärr samma där att jag blir pigg ist.varannan natt har jag räknat ut att jag kan somna  utav Imovane.Inte denna natt tyvärr då dom dessutom redan gått ur kroppen..suck.

Kram Eva

Annons:
Loveferrets
5/2/10, 4:42 AM
#1

Välkommen hit,

jag använder inga insomnings piller även om jag nog borde.

Kanske ska prata med din läkare om inte dessa heller hjälper ?

Alex
5/2/10, 8:01 PM
#2

Hej och välkommen hit!

Jag antar att du pratat med en läkare om detta, och fått pillrena på den vägen? För det jag bl.a. tänker på är om du tar någon annan typ av tabletter eller så också (med tanke på att du skrev att det ger dig ökad ångest, om du tar något mot det exempelvis?), som gör att funktionen av insomningstabletten blir fel?

Så då kanske insomningstabletter helt enkelt inte fungerar för dig, och kanske sömntabletter vore ett bättre alternativ?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lillaisa
5/6/10, 10:49 PM
#3

Jag har varit med om samma sak, jag sov väldigt dåligt, fick insomningspiller, och sov då ännu sämre:P ta upp det med en läkare så får du säkert prova något annat.

/IsaGlad

Rocktjejen
5/7/10, 12:04 PM
#4

fick atarax att sova på ist utav en tillfällig läkare men e inte så förtjust i just dom,då jag även har dom på dagen vid behov mot ångest.Jag får vänta tills jag har fått en ordentlig läkar tid o ta upp det då ist.tack! för era svar.Glad

bluemary
5/17/10, 11:14 AM
#5

Jag har provat Stesolid, det är ju egentligen lugnande men jag
vaknade efter 2 timmar, helt klarvaken. Trodde att en lugnande
skulle få mig att känna ro i kroppen och kunna sova, men icke…

bluemary
5/17/10, 11:14 AM
#6

Jag har provat Stesolid, det är ju egentligen lugnande men jag
vaknade efter 2 timmar, helt klarvaken. Trodde att en lugnande
skulle få mig att känna ro i kroppen och kunna sova, men icke…

Annons:
Upp till toppen
Annons: