Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Artikel snack / tips Bilder... Dagens ros Dikter Djur Filmer, TV & Böcker Historier Lekar Natt mums Om Nattsudd.iFokus På löpsedeln Samlingar Sömn/Sömnproblem Tankar & Funderingar Tävlingar / Bidrag Veckans tips YouTube
Allmänt

Vaken inatt?

2010-09-01 03:14 #0 av: Alex

Någon mer än jag som fortfarande är vaken?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2010-09-02 00:53 #1 av: Saga85

Jag var vaken, fast låg och snuskade mig med en vän vid den tiden Oskyldig

Jag tror att jag ska återvända till nattsudd. Jag är ju ändå vaken varje natt, vet inte varför jag inte tittat in här mer.

Anmäl
2010-09-02 01:14 #2 av: Alex

Haha lät mysigt du. Flört Själv spenderade jag natten med att ha djupa samtal med folk. Har för övrigt själv varit dålig på att vara här känner jag. Och sämre lär det bli, i alla fall nattetid, är jag rädd. Flyttar nämligen till Norrtälje snart och ska jobba järnet hela dagarna, så då lär jag sova nattetid. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Anmäl
2010-09-03 07:43 #3 av: Saga85

Förvånad

Sova? På NÄTTERNA? Nej nej, detta är anledningen till att Gud uppfann koffeintabletterna.

Hoppas flytten går bra. När bär det av?

Anmäl
2010-09-03 14:31 #4 av: Alex

Haha är det så det är alltså? ^^ Flyttar nästa vecka. Och bra lär det gå, har ju bott där förut så. Ska upp och jobba på gården hästarna bor på igen. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Anmäl
2010-09-11 03:22 #5 av: L8sson

Jag är vaken, och vill prata med trevligt folk. :)
Kan inte sova, skönt med helg iallafall

Anmäl
2010-10-19 06:01 #6 av: komkoma

fotfarande vaken :/

Anmäl
2010-10-21 19:03 #7 av: Shortforcrazy

Jag var vaken då, men vid den tiden visste jag inte heller att den här sajten fanns <.<

Anmäl
2010-10-21 23:01 #8 av: komkoma

då vet du det nu, Så slipper jag vare själv nästa gång :)

Anmäl
2010-10-22 02:45 #9 av: Ta-Co

Någon som är vaken? Jag kunde inte somna och tyckte det var lika bra att stiga upp. Ligger jag och vrider och vänder på mig så kan jag absolut inte somna ändå.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.