Annons:
Etikettsömn-sömnproblem
Läst 2123 ggr
Bunn
12/21/10, 3:08 AM

Kan inte sova...

Jag börjar bli riktigt frustrerad/irriterad.. ja, jag vet inte vad!

Jag kan bara inte sova.. hur mycket jag än vill och försöker så går det bara inte och det värsta av allt; Jag vet inte vad jag ska ta mig till!!

Jag försöker TVINGA mig själv att stiga upp på morgonen men det går bara inte.. jag är för trött.

Varför, varför blir det så här och vad gör man åt det?
Ibland så ligger ag och vrider och vänder i flera timmar trots att jag är jättetrött, men kan ändå inte sova. Ibland (eller oftast) så har jag så ont i ryggen så det känns som att ryggraden ska knäckas på mitten. Ju längre jag är vaken desto mer börjar tankarna att snurra och hjärnan går på högvarv, men det är omöjligt att somna. 
Har till och med suttit vaken i helt dygn med förhoppningen om att kunna sova kommande natt, men i h-vete att det går!

Behövde bara få skriva av mig lite…

Annons:
Lamina
12/21/10, 6:25 AM
#1

Provat sömnpiller? Gå till en doktor..? Antar att du redan har provat det, men frågar ändå för säkerhets skull, kan ju vara någon sömnstörning du har…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Bunn
12/21/10, 6:43 PM
#2

Jo jag har varit i kontakt med läkare på vårdcentralen, men det är något år sedan nu. De vill i alla fall inte skriva ut några tabletter åt mig eftersom det är så vanligt att unga människor missbrukar sådana.

Jag har inte problem med att sova utan att somna och därför hjälper inte sömnpiller. Det jag behöver är insomningstabletter

Bunn
1/5/11, 3:00 AM
#3

håller på att bryta samman!!!!
Får jag inte sova snart så vet jag inte vad jag tar mig till…..

Jä*** förb***** k** H****** vad less jag är

Farwuq
1/5/11, 8:10 AM
#4

Jag vet, jag har det lika dant, sover ordentligt kanske en natt i veckan.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Bunn
1/5/11, 3:51 PM
#5

Du har tur du då! ;)

Nä, skämt å sido…

Jag har haft det så här i flera månader nu och det känns verkligen som att hjärnan kommer att smälta och rinna ut ur öronen på mig om jag inte får sova snart!!!! Skrikandes (var verkligen inte allvarlig i det sista jag skrev så ta det med en nypa salt och en stor potsion humor)

Upp till toppen
Annons: