Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (1) Senaste inläggen

Allmänt Artikel snack / tips Bilder... Dagens ros Dikter Djur Filmer, TV & Böcker Historier Lekar Natt mums Om Nattsudd.iFokus På löpsedeln Samlingar Sömn/Sömnproblem Tankar & Funderingar Tävlingar / Bidrag Veckans tips YouTube
Lekar

Eran säng

2011-02-23 16:45 #0 av: [YlvaP]

Hur ser eran säng ut?

Den obäddade sidan är mannens. Filten i mitten är min favoritfilt som jag brukar ha på mig när jag ligger och vilar i sängen.

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen
Medarbetare på Sommar och Scrubs.

Anmäl
2011-02-26 20:52 #1 av: Farwuq

Va!

Har du städat hos dig?!

Förvånad

Min säng är visserligen en "Hästens", men ser ut som ett skatbo.

Tungan uteFlört

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi iFokus. Medarb. Astronomi, Existens, Filosofi och Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2011-02-26 20:56 #2 av: [YlvaP]

Haha ja något sådär städat är det iaf. Mannen är bara tvungen att städa men glömmer sin egen säng. Haha

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen

Anmäl
2011-03-18 22:05 #3 av: Liz85

När jag flyttade till nya lägenheten sa mamma att hon tyckte jag var värd en mycket bättre säng och att det stod en fin resårmadrass med två bäddmadrasser i hennes förråd. Det behövdes bara köpas ben till den.

Loftsängen funkar perfekt och ska ingenstans så erbjudandet ratades direkt. Frågade ändå om storleken på madrassen och valde att ta den men som en gästsäng eftersom den passar perfekt in under loftsängen. En kompis som tidigare fått sova på soffan var här en helg sen och sa att sängen var mycket skönare än soffan. :-)

När ingen gäst har invaderat gästsängen håller samlingen av muskramdjur till på den.

Anmäl
2011-03-18 22:07 #4 av: [YlvaP]

Jag tror att sängen är skönare än soffan alla gånger.

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen

Anmäl
2011-04-12 11:59 #5 av: Saga85

Jag har numer uppdaterat mig från sjukhussäng minus till sjukhussäng plus. Fast med blå och grön kudde istället för röd.

http://www.goteborg.se/wps/portal/dalheimershus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.